Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Η επιρροή του κορωνοϊού στις κινηματογραφικές παραγωγές - Όλα όσα άλλαξαν

Ο κορωνοϊός έχει δημιουργήσει ιδιαίτερα προβλήματα στην κινηματογραφική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα στις παραγωγές και στα γυρίσματα.

Τα γυρίσματα σταμάτησαν για μήνες. Οι περιοδείες προώθησης ακυρώθηκαν. Φεστιβάλ όπως αυτό των Κανών, όπου κάνουν πρεμιέρα κάποιοι από τους σημαντικότερους τίτλους, είτε ακυρώθηκαν είτε μετασχηματίστηκαν σε διαδικτυακές εκδηλώσεις. Πολλοί διανομείς επέλεξαν να επαναπρογραμματίσουν την προβολή των μεγάλων μπλοκμπάστερ για το 2021, όπου υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να υπάρξει κέρδος στα ταμεία. Αυτό θα σημαίνει μια υπερπροσφορά ταινιών με μεγάλα μπάτζετ, σημειώνει το περιοδικό Economist, τονίζοντας ότι ακόμη και οι πιο αποφασισμένοι είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν αν τις δουν όλες.

Απογειώθηκαν οι υπηρεσίες streaming

Με το κοινό κλεισμένο στο σπίτι του, η πανδημία έδωσε επιπλέον ισχύ στις ανερχόμενες υπηρεσίες streaming. Το Netflix απέκτησε 10,1 εκατομμύρια νέους συνδρομητές παγκοσμίως στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 (ξεπερνώντας τις προβλέψεις για 8,3 εκατ.). Σύμφωνα με έρευνα της Ofcom, τον Απρίλιο οι Βρετανοί πέρασαν κατά μέσο όρο 6 ώρες και 25 λεπτά ημερησίως βλέποντας τηλεόραση ή περιεχόμενο βίντεο στο διαδίκτυο -μιάμιση ώρα παραπάνω σε σύγκριση με το 2019. Ενώ παλιότερα τα κινηματογραφικά στούντιο ανέβαζαν στο διαδίκτυο το λιγότερο συναρπαστικό και δημοφιλές υλικό τους, τώρα προσφέρουν και το πιο εκλεκτό περιεχόμενό τους. Τον Σεπτέμβριο η Disney ανέβασε τη νέα εκδοχή της “Μουλάν”, μία ταινία που κόστισε 200 εκατομμύρια δολάρια, στην υπηρεσία streaming της, Disney+, έναντι μίας επιπλέον χρέωσης.

Ως αποτέλεσμα αυτών, κάποιες κινηματογραφικές αίθουσες αναγκάστηκαν να επαναδιαπραγματευτούν τα αποκλειστικά τους δικαιώματα. Η απόφαση της Universal να ξεκινήσει τις προβολές του “Trolls World Tour” διαδικτυακά και σε περιορισμένες αίθουσες, σήμανε ταυτόχρονα μία νέα συμφωνία με τις κινηματογραφικές αίθουσες AMC για τις πρεμιέρες των ταινιών και την διαδικτυακή προβολή τους. Έως πρόσφατα οι αίθουσες AMC μπορούσαν να προβάλλουν τις ταινίες της Universal για 90 μέρες πριν από την διάθεσή τους στο διαδίκτυο. Η χρονική αυτή περίοδος μειώθηκε πλέον για πάντα στις 17 μέρες.

Οι αλλαγές που θα φέρει η πανδημία στις κινηματογραφικές αίθουσες

Οι ειδικοί του χώρου συμφωνούν ότι, σε κάποιον βαθμό τουλάχιστον, οι αλλαγές που συμβαίνουν στην κινηματογραφική βιομηχανία, ιδίως σε ό, τι αφορά στις αίθουσες, θα παραμείνουν και μετά την πανδημία.

Μένει ακόμα να δούμε πώς θα διαμορφωθεί ο τρόπος διανομής των ταινιών, αν και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι νέες συμφωνίες θα γίνονται με βάση κάθε ταινία.

Παρά την άνεση της παρακολούθησης στο σπίτι, τα στούντιο του Χόλιγουντ δεν πιστεύουν ακόμα ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες θα εξαφανιστούν.

“Έχουμε όλοι ακούσει την αναλογία με την ξέφρενη δεκαετία του 1920 που ακολούθησε την πανδημία της ισπανικής γρίπης” δηλώνει στο περιοδικό Variety ο Τομ Ρόθμαν, επικεφαλής της Sony Pictures. “Αυτό είναι κάτι που ενστικτωδώς το αντιλαμβάνεται κανείς ως σωστό. Έχει μαζευτεί μια τρομερή επιθυμία στους ανθρώπους να βγουν από το σπίτι, να αφήσουν τις μικρές οθόνες τους και να βιώσουν τη ζωή μαζί με άλλους”.



Tags
Back to top button