Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Η απάντηση Θ.Ζαούτη για την δυσλειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΟΔΥ

Στη έντονη αδυναμία που παρατηρείται στην επικοινωνία των πολιτών με το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ αναφέρθηκε ο Θεοκλής Ζαούτης, πρόεδρος της υπηρεσίας.

«Κατανοούμε και αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση» παραδέχθηκε ο κ. Ζαούτης, κάνοντας λόγο για «πρωτόγνωρη έκρηξη κρουσμάτων με τη μετάλλαξη Όμικρον» όπου οι πολίτες καλούν τον ΕΟΔΥ.

Παράλληλα, υπογράμμισε πως εντός της εβδομάδας θα υπάρξει άμεση αναβάθμιση του συστήματος για να φιλτράρονται οι κλήσεις ενώ θα γίνει και νέος σχεδιασμός της οργανωσιακής δομής του φορέα.

Tags
Back to top button