Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η άγνοια και ο ωχαδερφισμός τα δύο κακά του Έλληνα οδηγού (βίντεο)

Το νέο κύμα κακοκαιρίας άρχισε ήδη να δημιουργεί κυκλοφοριακά προβλήματα. Το κακό είναι ότι δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που λειτουργούν με τον ωχαδερφισμό και στο τέλος παγιδεύονται στην άγνοιά τους.

Προσπαθούν να διασχίσουν δρόμους ποτάμια η επιχειρούν να φτάσουν σε ένα χιονισμένο βουνό χωρίς να έχουν αυτοκίνητα 4Χ4 η το βασικότερο, αντιολισθητικές αλυσίδες.

Πρέπει να παραδεχθούμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων οδηγών έχει πλήρη άγνοια σε οδήγηση στο χιόνι.

Και είναι λογικό να μην ξέρει αφού σπάνια- με εξαίρεση συγκεκριμένες ορεινές περιοχές στην Ελλάδα- χιονίζει και η εκπαίδευση οδήγησης  στο χιόνι είναι ΜΗΔΕΝ.

Αν ζούσαμε στη Φινλανδία δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε αυτό σχόλιο. Εκεί γεννιούνται και μεγαλώνουν στο χιόνι. Λογικό να ξέρουν να οδηγούν καλύτερα από ότι στη στεγνή άσφαλτο.

Τι μπορεί να ξέρει ένας Αθηναίος από χιόνι όταν αυτό μας «θυμάται» κάθε τρία , τέσσερα η και πέντε χρόνια.

Στην Βόρεια Ευρώπη οι οδηγοί μεγαλώνουν με το χιόνι. Μαθαίνουν να οδηγούν στο χιόνι. Φοράνε λάστιχα με καρφιά. Και κινούνται με ασφάλεια. Είναι νόμος για τους Ευρωπαίους. Με τα πρώτα χιόνια αλλάζουν λάστιχα με  γόμες  50-50 η φοράνε λάστιχα με  καρφιά. Στη Σουηδία η στη Νορβηγία οι οδηγοί δεν χρησιμοποιούν ποτέ αλυσίδες αλλά μόνο λάστιχα με καρφιά.

Στην Ελλάδα έχουμε το μεγαλύτερο διάστημα  ήλιο. Λογικό να χρησιμοποιούμε λάστιχα για στεγνές επιφάνειες. Η  εμπειρία των Ελλήνων οδηγών  είναι κυρίως γα καλές καιρικές συνθήκες. Το κακό είναι ότι όταν βρέχει η οδηγική τους συμπεριφορά δεν αλλάζει. Και το χειρότερο είναι όταν  χιονίζει έχουν πλήρη άγνοια των παγίδων που κρύβει το χιόνι ειδικά όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από το μηδέν.

Υπάρχει και κάτι ακόμη. Δεν σεβόμαστε όσο πρέπει τον ΚΟΚ η τις υποδείξεις της Τροχαίας όταν χιονίζει. Κάποιοι βλέπουν τους χιονισμένους δρόμους σαν διασκέδαση. Μόνο όταν φάνε τα μούτρα τους καταλαβαίνουν το λάθος τους. Μπορεί στο χιόνι  να κινείται με ασφάλεια  ένα 4Χ4 αλλά στον πάγο αυτός ο κανόνας δεν ισχύει. Ο πάγος θέλει η αλυσίδες η λάστιχα με καρφιά. Διαφορετικά το αυτοκίνητο δεν ελέγχεται. Κάνει πατινάζ.  Κάποιοι αυτόν τον κανόνα τον παραβλέπουν.

Η ξεροκεφαλιά και η ασχετοσύνη είναι ότι χειρότερο για την  ασφάλεια ενός οδηγού.

Tags
Back to top button