Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Fit for 55»: Σύσκεψη για τον εκσυγχρονισμό υποδομών στα λιμάνια ώστε να ηλεκτροδοτούνται τα ελλιμενιζόμενα πλοία

Σύσκεψη, μέσω τηλεδιάσκεψης, με θέμα την ηλεκτροδότηση των ελλιμενιζόμενων πλοίων (μέθοδος cold ironing) πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου, μεταξύ του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Σκρέκα, του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γ. Πλακιωτάκη και του προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Α. Δαγούμα.

Συζητήθηκε ο συντονισμός νομοθετικών και ρυθμιστικών δράσεων και πρωτοβουλιών στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση που αφορούν στα λιμάνια και τον απαραίτητο ενεργειακό μετασχηματισμό τους για ηλεκτροδότηση ελλιμενιζόμενων πλοίων.

Η ανάγκη μετασχηματισμού έχει προκύψει από την πρόταση «Fit for 55» που κατέθεσε η Κομισιόν, εφόσον τελικά αυτή εγκριθεί από το Ευρωκοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Στην πρόταση «Fit for 55» περιλαμβάνεται πρόβλεψη – για όλα τα πλοία που θα παραμένουν στα λιμάνια για περισσότερες από δύο ώρες – ότι θα πρέπει να ηλεκτροδοτούνται από εγκαταστάσεις στο λιμάνι.

Tags
Back to top button