Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Εσύ το ήξερες; - Αυτός είναι ο λόγος που στις αμερικανικές κωμωδίες ακούγονται γέλια (βίντεο)

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί έπειτα από κάθε αστεία ατάκα στις αμερικανικές κωμωδίες ακούγονται γέλια; Την απάντηση έρχεται να δώσει νέα έρευνα που δημοσιεύεται από το BBC.

Μελετητές από το Πανεπιστημιακό Κολλέγιο του Λονδίνου δοκίμασαν σε 72 εθελοντές 42 αστεία τα οποία κυμαίνονταν από απλώς αστεία έως ξεκαρδιστικά. Ενας επαγγελματίας κωμικός κατέγραψε αστείες ατάκες που συνοδεύονταν από δύο είδη γέλιου: είτε πραγματικό αυθόρμητο γέλιο, είτε ψεύτικο γέλιο.

Φαίνεται λοιπόν πως ακόμη και το ψεύτικο γέλιο κάνει τις αστείες ατάκες πιο διασκεδαστικές, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε την Τρίτη στο BBC. «Αυτός είναι και ο λόγος που τα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά προγράμματα γυρίζονται συστηματικά μπροστά σε ζωντανό κοινό», λέει η επικεφαλής ερευνήτρια Σόφι Σκοτ και συμπληρώνει πως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τακτικής είναι τα «Φιλαράκια».

Είτε με κοινό ζωντανά στο πλατό, είτε εισάγοντας «ψεύτικα γέλια» οι αμερικανικές σειρές χρησιμοποιούν αυτό το κόλπο για να ενισχύσουν την διασκέδαση

Το αυθόρμητο γέλιο είναι πάντοτε πιο αποτελεσματικό
Η επικεφαλής ερευνήτρια Σόφι Σκοτ εξηγεί ότι «τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης δείχνουν πως το χιούμορ μιας κωμωδίας αυξάνεται βέβαια όταν τα αστεία συνοδεύονται από ψεύτικα γέλια, αλλά τα αυθόρμητα γέλια διασκεδάζουν το κοινό ακόμα περισσότερο».

Βρέθηκε ότι η βαθμολόγηση του πόσο αστείο είναι ένα ανέκδοτο αυξανόταν όταν αυτό συνοδευόταν από γέλιο –ανεξαρτήτως αν ήταν ψεύτικο ή αυθόρμητο- ακόμα και για τα ‘κακά’ αστεία. Πάντως, όταν το γέλιο ήταν αυθόρμητο, οι ατάκες αξιολογούνταν ως ακόμη πιο αστείες.
 

Tags
Back to top button