Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Έρευνα: Πως η καραντίνα επηρέασε τις διατροφικές συνήθειες των Γερμανών

Για ένα μέρος των Γερμανών ο υγιεινός τρόπος ζωής φαίνεται να επεκτείνεται και στις διατροφικές συνήθειες, κυρίαρχα μέσω καραντίνας.

Σε έρευνα που διεξήγε η εταιρεία Kantar μετά από εντολή του ιδρύματος Χάιντζ Λόμαν, ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες δήλωσε ότι μαγειρεύει συχνότερα από πριν.

Αυξάνεται η ζήτηση κρέατος

Οι περισσότεροι έμειναν πιστοί σε αυτά που ήδη γνώριζαν, το 18% δήλωσε πως από τότε που ξεκίνησε η πανδημία και κλείστηκε στο σπίτι μαγειρεύει διαφορετικά. Το διαφορετικά, σε αυτή την περίπτωση, σημαίνει συχνότερα πιο υγιεινά.

Φρέσκα λαχανικά και φρούτα αναφέρθηκαν 70% συχνότερα, χορτοφαγικά πιάτα αναφέρθηκαν κατά 48% συχνότερα και στην τρίτη θέση αναφέρθηκε συχνότερο ζύμωμα, γεγονός που εξηγεί και τις ελλείψεις σε αλεύρι και μαγιά στα σουπερμάρκετ.

Οι ερωτήσεις τέθηκαν στο τέλος Απριλίου, πριν βρεθεί δηλαδή η βιομηχανία κρέατος στο επίκεντρο των ειδήσεων για την αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού μεταξύ των εργαζομένων.

Οι δυσάρεστες ειδήσεις για τις συνθήκες εργασίας και υγιεινής στον τομέα αυτό δεν φαίνεται πάντως να έβαλαν από μόνες τους μεγάλο φρένο στην κατανάλωση. Το γεγονός ότι μερικά σφαγεία έκλεισαν δεν φάνηκε να έχει επιπτώσεις στην τιμή του κρέατος.

Στο μεταξύ έχει αυξηθεί και πάλι η ζήτηση μιας και ανοίγουν τα εστιατόρια. Οι εξαγωγές επίσης προς την Κίνα παραμένουν σταθερές.

Κάποιοι πάχυναν, κάποιοι αδυνάτισαν

Ανεξάρτητα πάντως από τον κορωνοϊό, η κατανάλωση κρέατος στη Γερμανία σε ένα γενικότερο επίπεδο φαίνεται να μειώνεται τα τελευταία χρόνια.

Κυρίως η κατανάλωση χοιρινού σύμφωνα με την Γερμανική Ένωση Βιομηχανίας Κρέατος. Το 2019 καταναλώθηκαν λιγότερο από 60 κιλά κρέατος το χρόνο ανά κάτοικο.

Το 26% δήλωσε ότι κάθε μέρα τρώει κρέας. Πέντε χρόνια νωρίτερα το ποσοστό αυτό ήταν 34%.

Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, οι άνδρες είναι αυτοί που έχουν αρχίσει να τρώνε λιγότερο κρέας. Η έρευνα έγινε στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσης για τις διατροφικές συνήθειες, η οποία παρουσιάζεται από την υπουργό Γεωργίας, Γιούλια Κλέκνερ.

Το ποσοστό των χορτοφάγων και των βίγκαν πάντως παραμένει σταθερό.

Ακόμη, η αποδοχή κρέατος παρασκευασμένου με φυτικές πρώτες ύλες, έντομα ή κρέας παρασκευασμένο στο εργαστήριο, φαίνεται να έχει μεγαλύτερη αποδοχή. Το 49% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει δοκιμάσει τέτοια προϊόντα.

Τέλος, η καραντίνα και η ζωή στο σπίτι αφήνει τα σημάδια της. Το 14% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πήρε κάποια κιλά παραπάνω ενώ το 10% ότι αδυνάτισε.

Tags
Back to top button