Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Δύσκολα "χωνεύεται" πλέον το σουβλάκι-Είναι ακόμα πιο ακριβό μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας (Βίντεο)

Το αγαπημένο junk food της Ελλάδας, το σουβλάκι έχει γίνει πλέον εξαιρετικά απρόσιτα λόγω της τιμής του καθώς πλησιάζει πιο τα 4 ευρώ.

Όπως είναι λογικό οι Έλληνες καταναλωτές έχοντας να αντιμετωπίσουν τις αυξήσεις στις τιμές πολλών βασικών αγαθών, έχουν αφήσει πίσω τους τόσο τις επισκέψεις στα σουβλατζίδικα, όσο και τις παραγγελίες στο σπίτι.

Αξίζει να σημειωθεί πως το αυξημένο κόστος του «εθνικού πιάτου» μας έχει συνέπειες και στα ψητοπωλεία ή τα σουβλατζίδικα.

«Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα… όλα έχουν να κάνουν με την ποιότητα, το εργατικό κόστος, με το ρεύμα, το αέριο, έχουν να κάνουν πάρα πολύ με τις ιντερνετικές παραγγελίες», λέει ο κ. Άρης Χρονόπουλος, ιδιοκτήτης ψητοπωλείου στο Χαϊδάρι.

Όπως εξηγεί ο ίδιος, μιλώντας στο Mega, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσω ειδικών πλατφορμών συμπαρασύρουν την τιμή του τυλιχτού, λόγω της προμήθειας που κρατά η εκάστοτε πλατφόρμα από τις επιχειρήσεις.

«Γι’ αυτό αναγκαζόμαστε να πουλάμε μέχρι και 3,90 ευρώ ενώ στο μαγαζί έχει 3,30- 3,50 ευρώ το τυλιχτό», επισημαίνει ο κ. Χρονόπουλος.

Θα φτάσει τα 4,50 ευρω;

Σε ό,τι αφορά την ενδεχόμενη νέα αύξηση στην τιμή του κρέατος, ο κ. Χρονόπουλος λέει πως φέτος ήδη έχουν σημειωθεί αυξήσεις τόσο στο χοιρινό κρέας, όσο και στο κοτόπουλο, που η επιχείρησή του τις έχει απορροφήσει.

Ο ίδιος αποκάλυψε πως οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν θέμα και σε ό,τι αφορά την εύρεση προσωπικού, όπως και στους μισθούς.

«Πριν δύο χρόνια ο ψήστης έπαιρνε 6 ευρώ/ώρα και τώρα ζητάει 9», αναφέρει.

 

Tags
Back to top button