Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Βαπτίζουν το τσιμέντο "τεχνητό λίθο": Τι λέει η υπουργός για την Ακρόπολη

 

Στις επικρίσεις που δέχθηκε για τις εργασίες που πραγματοποιούνται στην Ακρόπολη απάντησε η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη, σε συνέντευξή της στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 το πρωί της Τρίτης.

Όπως τόνισε η κα Μενδώνη, στις εργασίες δεν χρησιμοποιήθηκε τσιμέντο, αλλά τεχνητός λίθος που έχει περιεκτικότητα 12% σε τσιμέντο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπογράμμισε επίσης, ότι πλέον διευκολύνεται η πρόσβαση των ΑμεΑ στην Ακρόπολη, προστατεύεται ο Ιερός Βράχος, ενώ το υλικό είναι φιλικό προς το περιβάλλον και αφαιρείται εύκολα.

Όπως εξήγησε οι εργασίες ήταν επιβεβλημένες, καθώς οι παλιές τσιμεντένιες και σκυροδετημένες διαδρομές -οι οποίες έγιναν τη δεκαετία του '60, στη συνέχεια επισκευάστηκαν τη δεκαετία του '70, και το 2003, πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες- είναι σε εξαιρετικά κακή κατάσταση, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κινηθεί αμαξίδιο και να υπάρχουν πολλά ατυχήματα στους επισκέπτες της Ακρόπολης.

 

Tags
Back to top button