Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αυστριακή «σφαλιάρα» στην Τουρκία – Ο τουρκικός στρατός έμεινε «στα κρύα του λουτρού» και το νέα άρμα μάχης «Altay» χωρίς κινητήρα

Tα νέα πολυδιαφημισμένα τουρκικά  άρματα μάχης Altay έχουν σοβαρότατο πρόβλημα με τον νέο κινητήρα που θα «φοράνε», μιας και ο προμηθευτής κινητήρων  η εταιρεία  Tumosan  κατήγγειλε τη σύμβαση με την αυστριακή εταιρεία AVL.

Βάσει συμφωνίας η αυστριακή εταιρεία επρόκειτο να «μεταφέρει» στην αντίστοιχη τουρκική την τεχνογνωσία κατασκευής κινητήρα μαζί με όλα τα παρελκόμενα, αλλά μετά από «άνωθεν της ΕΕ » αυτό δεν έγινε πραγματικότητα.

Η  εταιρεία κατασκευής κινητήρων Tumosan που ανήκει στο υπουργείο άμυνας της Τουρκίας επιλέχθηκε ως ο κύριος ανάδοχος για την κατασκευή  κινητήρων για τα νέα άρματα μάχης .

Το 2015, η τουρκική εταιρεία συνάπτει  σύμβαση με την αυστριακή εταιρεία για την μεταφορά τεχνολογίας, που θα  την βοηθούσε  να αναπτύξει μόνη της εξολοκλήρου την παραγωγή κινητήρων για τα άρματα μάχης  Altay.

Όλα κινούνταν κανονικά μέχρι όμως το  αποτυχημένη πραξικόπημα στην Τουρκία, τότε η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε κυρώσεις στην Άγκυρα σε ότι αφορά αμυντικά «προϊόντα» .

Το αποτέλεσμα ήταν να μείνουν οι Τούρκοι με « άδεια χέρια» και το σχέδιο για την κατασκευή του νέου άρματος να πάει πολύ πίσω.

Δεδομένου ότι η αυστριακή εταιρεία έχει αρνηθεί να συνεχίσει  την συνεργασία   για την ανάπτυξη κινητήρων για το  Altay και την μεταφορά της απαραίτητης τεχνολογίας, η διοίκηση της Tumosan  ανακοίνωσε την ακύρωση της σύμβασης μονομερώς.

Η τουρκική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα  προσελκύσει  τοπικές  εταιρείες για ένα εγχείρημα, κάτι όμως   το οποίο όμως είναι πολύ δύσκολο .

Ένας κινητήρα άρματος μάχης δεν είναι ένας απλός κινητήρας αλλά εμπεριέχει πολλά και διαφορετικά πράγματα με προεξάρχων την ιπποδύναμη, με την οποία θα πρέπει να κινηθεί  ένα «θηρίο» όπως το άρμα μάχης αρκετών τόνων μάλιστα και να έχει διάρκεια ζωής χωρίς συνεχείς βλάβες.

Πληροφορίες οι οποίες είναι έγκυρες, αναφέρουν ότι οι Τούρκοι θα στραφούν στους Κινέζους με τους οποίους διατηρούν πολύ καλές σχέσεις  παρά την ακύρωση του προγράμματος αντιαεροπορικών πυραυλικών συστημάτων DF-2000. Μια άλλη επιλογή θα ήταν η Ιαπωνία με την οποία συνεργάζεται στην κατασκευή δορυφόρων.

Το 2007, το τουρκικό υπουργείο άμυνας έδωσε εντολή για την  ανάπτυξη από την εταιρεία  Otokar του νέου άρματος μάχης το οποίο είναι αντιγραφή του νοτιοκορεατικού .

Μέχρι το 2012, είχε κυκλοφορήσει το πρώτο πρωτότυπο άρμα  μάχης  , και στις αρχές του περασμένου έτους έγιναν  τέσσερα  τα Altay , τα οποία  φορούσαν όμως γερμανικό κινητήρα .

Σύμφωνα με το τουρκικό ενικό επιτελείο τα  Altay θα  αντικαταστήσουν  τα γερμανικά  άρματα Leopard 1A και Leopard 2Α, καθώς και τα  αμερικανικά  M48 και M60, που είναι τώρα σε υπηρεσία στον τουρκικό  στρατό .

Το σύνολο αρμάτων μάχης για τις ανάγκες των τουρκικών χερσαίων δυνάμεων ανέρχεται σε  1.000 , μόνο που η μαζική παραγωγή θα αργήσει μέχρι την επίτευξη νέας συμφωνίας με άλλη εταιρεία για την κατασκευή κινητήρα .

Το  ALTAY φέρει ανεξάρτητο συγκρότημα  περισκοπίων: αρχηγού και πυροβολητή. Επίσης φέρει  περισκόπια με  τρία κανάλια παρατήρησης: οπτική διάταξη ημέρας, θερμικό κανάλι και κάμερα ημέρας.

Επίσης θα διαθέτει μετρητή αποστάσεων λέιζερ, από έναν σε κάθε περισκόπιο.  Επιπλέον τα άρματα Altay  θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης ακτινοβολίας και χημικών απειλών.

Η μαζική παραγωγή του «εθνικού» και «πιο σύγχρονου άρματος  » που θα ενισχύσει το δυναμικό των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων θα ξεκινήσει μετά τον διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί το 2016.

 

 

Tags
Back to top button