Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αποκάλυψη: Τα μυστηριώδη πλοία που μεταφέρουν από την Τουρκία χιλιάδες όπλα και εξοπλίζουν πυρήνες τζιχαντιστών στην Α.Μεσόγειο θάλασσα

Έγκυρες πληροφορίες «δείχνουν εμμέσως» πλην σαφώς ότι η Τουρκία του ισλαμιστή Ερντογάν εκτός του λαθρεμπορίου πετρελαίου με τον ισλαμικό στρατό εδώ και μεγάλο διάστημα,  εφοδιάζει και με όπλα τους «αδελφούς» τζιχαντσιστές στην Λιβύη και αλλού.

Στόχος είναι  βέβαια το πολύ χρήμα  αλλά και η εξουδετέρωση του Λίβυου στρατηγού Χαφτάρ, τον οποίο υποστηρίζει η Μόσχα. Μάλιστα το γεγονός αυτό επισημάνθηκε από τον Πούτιν στην συνάντηση του με τον Ερντογάν, δυσαρεστώντας τον Σουλτάνο, που έκανε «την ανάγκη φιλότιμο».        

Σύμφωνα με στοιχεία των βρετανικών αρχών ειδικά στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου θάλασσας ανθεί σε μεγάλο  ποσοστό  το λαθρεμπόριο, ναυτιλιακές εταιρείες «φαντάσματα» και η τρομοκρατία, με εκατοντάδες ανεξήγητα δρομολόγια, τα οποία αυξάνονται σε ολόκληρη την Μεσόγειο και τον Ατλαντικό από εμπορικά πλοία που διέρχονται από τους λιμένες της Ευρώπης.

Σήμερα δεν υπάρχει ολοκληρωμένο παγκόσμιο σύστημα παρακολούθησης των αποστολών και φορτίων  μέσω των λιμένων της ΕΕ  κατά μήκος περίπου των 70.000 χιλιομέτρων της ακτογραμμής.

Αυτή η ανεπάρκεια  έχει από καιρό γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από το οργανωμένο έγκλημα και την ισλαμική τρομοκρατία  η οποία αλωνίζει ολόκληρη την ευρύτερη περιοχή μας όπως αποδείχθηκε με την επέμβαση της ελληνικής ακτοφυλακής σε δύο πλοία το ένα πλησίον της Κρήτης πριν από μεγάλο διάστημα και τα οποία μετέφεραν κανονικό πολεμικό εξοπλισμό.

«Μέχρι στιγμής, το ζήτημα όσο αφορά την ασφάλεια στη θάλασσα, είναι ένα θέμα που εκμεταλλεύονται  ιδιαίτερα οι τρομοκράτες στοχεύοντας στις αδυναμίες που υπάρχουν», αναφέρει  ο πρώην αρχηγός του Βασιλικού Ναυτικού ναύαρχος Gerry Northwood, και γενικός διευθυντής της Mast, εταιρείας ασφάλειας εμπορικών πλοίων .

«Αλλά η δυνατότητα είναι εκεί. Ο κόσμος έξω από την Ευρώπη, στην  Βόρεια Αφρική, για παράδειγμα  είναι γεμάτος με όπλα. Εάν μπορείτε να πάρετε ένα σωρό τυφέκια  AK47 να τα τοποθετήσετε σε ένα ειδικό δοχείο και να βάλλεται σε ένα εμπορευματοκιβώτιο από το Άντεν τότε θα μπορούσατε  πολύ εύκολα να το μεταφέρετε  στο Αμβούργο . Αξίζει πάρα πολλά χρήματα ένα τέτοιο οπλοστάσιο», δηλώνει ο Βρετανός ναύαρχος.

Τον Ιανουάριο 2017, σύμφωνα με στοιχεία 540 φορτηγά πλοία που είναι εγγεγραμμένα σε ευρωπαϊκά λιμάνια πραγματοποίησαν  διέλευση από τα χωρικά ύδατα της  Συρίας και της Λιβύης, καθώς και από το Λίβανο, για ασαφείς λόγους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Το πιο πιθανό είναι τα πλοία αυτά να μετέφεραν χιλιάδες όπλα, όπως αυτόματα τυφέκια, αντιαρματικά συστήματα, χειροβομβίδες, ακόμη και ολόκληρα θωρακισμένα οχήματα.

Ο αριθμός των πλοίων  που χρησιμοποιούν σημαίες ευκαιρίας αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Από τα 9.000 πλοία που πέρασαν από τα ευρωπαϊκά ύδατα τον περασμένο μήνα, τα 5.500 χρησιμοποιούσαν  σημαίες ευκαιρίας.

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν προέρχονται από την Windward, μια ισραηλινή εταιρεία θαλάσσιων πληροφοριών, η οποία συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα της παγκόσμιας ναυτιλίας από δημόσιες και ιδιωτικές πηγές και χρησιμοποιεί αλγόριθμους για τον εντοπισμό ασυνήθων ή ύποπτων δραστηριοτήτων.

Οι ισραηλινοί παραθέτουν στοιχεία που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά. Τον περασμένο μήνα, για παράδειγμα, ένα φορτηγό πλοίο αφήνοντας το λιμάνι Golcuk στην Τουρκία και κατέπλευσε προς την πόλη Μισράτα στη Λιβύη και στη συνέχεια διέκοψε την μετάδοση της θέσης του  για τρεις ώρες, καθώς έπλεε κοντά στην ακτή κατά μήκος της ακτής της Τυνησίας πριν  αποκαταστήσει  τη δεδηλωμένη πορεία του για λιμάνι της Ιταλίας .

Σε παλαιότερο άρθρο μας με τίτλο (, είχαμε επισημαίνει ότι το 2015, ένα φορτίο από την Τουρκία με επαναληπτικές καραμπίνες τις γνωστές (χράπα–χρούπα)  χωρίς άδεια μεταφοράς  κατασχέθηκe  από την ιταλική αστυνομία στο λιμάνι της Τεργέστης.

Οι 847 Τουρκικής κατασκευής καραμπίνες μάρκας Winchester αξίας περίπου  500.000 ευρώ κατασχέθηκαν ενώ όδευαν   για το Βέλγιο με άγνωστο αποστολέα.

Τον Σεπτέμβριο του ίδιους έτους, η Ελληνική Ακτοφυλακή κατέσχεσε μετά από αμερικανικές πληροφορίες των διωκτικών αρχών, δύο εμπορευματοκιβώτια θάλασσα φορτωμένα με περίπου 5.000 καραμπίνες και σχεδόν 500.000 φυσσίγγια των 9 χιλιοστών αλλά και πυρομαχικά, από φορτηγό πλοίο με το όνομα  Haddad Ι.

Το πλοίο οδηγήθηκε  στα ανοικτά του λιμένα του Ηρακλείου στην Κρήτη. Το πλοίο αυτό  αναχώρησε από το τουρκικό λιμάνι της Αλεξανδρέττας και κατευθυνόταν προς την πόλη της Λιβύης Misrata.

Πρόκειται γενικώς για ένα τεράστιο εμπόριο όπλων κάτω από την μύτη των ευρωπαϊκών αρχών, με προορισμό αμφιβόλου ποιότητας εταιρείες «φαντάσματα» στην Ευρώπη, πίσω από τις οποίες κρύβονται πιθανόν Ισλαμιστές, την στιγμή που η Ευρώπη κατακλύζεται από μουσουλμάνους μετανάστες . 

Υπενθυμίζουμε σύμφωνα με στρατιωτικές πληροφορίες, ότι  τα όπλα αυτά είναι πολύ ικανά σε επιχειρήσεις αστικού πολέμου.

Η Τουρκία θεωρείται από πολλούς ειδικούς και πολλές υπηρεσίες πληροφοριών ως η «πηγή του κακού» στην ανατολική Μεσόγειο, θέλοντας να εξάγει την ισλαμική τρομοκρατία παντού.

Στην Μεσόγειο θάλασσα όμως και αυτήν την στιγμή πραγματοποιείται ένα «τρομοκρατικό πάρτι».

Για παράδειγμα πλοίο αναχώρησε από τη Γένοβα με προορισμό τη Λισαβόνα στις 10 Μαρτίου  2017 αλλά αντί να υλοποιήσει την διαδρομή του έκανε παράκαμψη 500 ναυτικά μίλια σε ένα σημείο μέσα στη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών της Αφρικής.

Εκεί σταμάτησε για ένα χρονικό διάστημα 8 ωρών και στη συνέχεια πραγματοποίησε στροφή  προς την Πορτογαλία.

Το πλοίο αυτό  πραγματοποίησε μέσα στη θάλασσα,  «ραντεβού» με άλλο πλοίο για να μεταφέρει ένα παράνομο φορτίο.

Ένας ανώτερος Ευρωπαίος αξιωματούχος ειδικός επί των θεμάτων αντιτρομοκρατίας είπε ότι υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια στους λιμένες, στις Βρυξέλλες και στις πρωτεύουσες της Ευρώπης, αλλά ότι το μέγεθος του προβλήματος ήταν τόσο μεγάλο, ώστε κανείς δεν σκέφτεται τρόπους για να αντιμετωπιστεί  εποικοδομητικά.

Στον απόηχο των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον, και την επίθεση του πετρελαιοφόρου Limburg στον Κόλπο του Άντεν το 2002, τα πρότυπα ναυτικής ασφάλειας ενισχύθηκαν σημαντικά με τον Διεθνή Κώδικα για την Ασφάλεια Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων.

Ο κώδικας απαιτεί από τις λιμενικές αρχές να έχουν λεπτομερή σχέδια και μέτρα ασφαλείας απαιτώντας την ανάθεση συγκεκριμένων προτύπων. Πολλά ευρωπαϊκά κράτη αντιστάθηκαν σε αυτά τα αυστηρότερα μέτρα για λόγους κόστους ενώ και  η επιβολή τους είναι αποσπασματική, λένε οι ειδικοί.

Το κύριο ζήτημα όμως είναι ότι  η Τουρκία έχει μετατραπεί σε υπερσπόνσορα της τρομοκρατίας στην Ευρώπη.

Οι νεο -οθωμανοί δεν εμπορεύονται μόνο  παράνομο πετρέλαιο  αλλά και όπλα στην Ευρώπη.

Η υποψία δε χορήγησης οπλισμού σε τρομοκράτες του  ISIS λόγω στενών σχέσεων μαζί τους θα αλλάξει πολλά το επόμενο διάστημα ειδικά μετά το κατάπλου του αμερικανικού στόλου στην Α.Μεσόγειο και την Κρήτη.

 

Tags
Back to top button