Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Απαγορεύτηκε διαφήμιση της VW γιατί έδειχνε την γυναίκα σε ρόλο μητέρας (βίντεο)

Η απαγόρευση αποφασίστηκε από την Υπηρεσία Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA) και αφορά μόνο την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.

Πρόκειται για διαφήμιση όπου δείχνει άντρες αστροναύτες, αθλητές κ.α., αλλά και μια γυναίκα να κάθεται δίπλα στο καρότσι με το μωρό της και να διαβάζει ή να προετοιμάζει πρωινό.

Σύμφωνα με την Υπηρεσία «…αναγνωρίστηκε στη συγκεκριμένη διαφήμιση η φροντίδα των παιδιών είναι ένας ρόλος που συνδέεται στερεοτυπικά με τις γυναίκες…». Δηλαδή ενόχλησε η εικόνα της Γυναίκας ως Μητέρας σε αντιστοίχιση με τον άντρα που είναι αστροναύτης κ.λπ.…

Υπήρξε σχετική δήλωση από την VW και συγκεκριμένα από την επικεφαλής Marketing της εταιρείας στην Μεγ. Βρετανία Geraldine Ingham: «Ως στέλεχος αυτής της εταιρείας και ως μητέρα, δεν πιστεύω ότι οι ρόλοι των γυναικών σε αυτή τη διαφήμιση προβάλλονται με οποιονδήποτε τρόπο αρνητικά. Όπως στα πλάνα που άνδρες φαίνονται να συμμετέχουν σε δύσκολες καταστάσεις, σαν αυτή που ένα ζευγάρι έχει στήσει μια σκηνή πάνω σε ένα βουνό και η άλλη που δείχνει αστροναύτες να βρίσκονται σε ένα διαστημικό σκάφος, έτσι και η σκηνή με την γυναίκα δείχνει το ξεκίνημα μιας ζωής, που αναμφίβολα πρόκειται για τον μεγαλύτερο και πιο πολύτιμος ρόλο της ζωής μας (το να μεγαλώσεις έναν άλλον άνθρωπο)».

Άραγε αν οι ρόλοι ήταν αντίθετοι, θα υπήρχε η αντίστοιχη υπερευαισθησία των αρχών και των (τριών) καταγγελλόντων;

Tags
Back to top button