Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Α.Λινού για self test: «Υπάρχει ένα κενό στο πρωτόκολλο» - Τι δεν διευκρίνισε το υπουργείο Παιδείας (βίντεο)

(Αρχικό κείμενο - 9:19) Η καθηγήτρια Επιδημιολογίας, Αθηνά Λινού, αναφέρθηκε στην απόφαση της κυβέρνησης να ανοίξει τα Λύκεια, εκφράζοντας όμως τον προβληματισμό της για το πρωτόκολλο που θα τηρηθεί, αλλά και το για το τι ισχύει τελικά με τα self test. 

Μιλώντας στο Open, η Αθηνά Λινού επισημαίνει το μεγάλο κενό που άφησε η κυβέρνηση στο πρωτόκολλο που προβλέπει πώς την διαδικασία που θα ακολουθηθεί σε περίπτωση θετικού self test κάποιου μαθητή:

«Τα διπλά self tests εφόσον λειτουργήσουν σωστά σίγουρα θα βοηθήσουν, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει σε περίπτωση που υπάρξει ένα θετικό τεστ. Κλείνει αμέσως το σχολείο; Κλείνει η τάξη; Νομίζω ότι αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο» ανέφερε η καθηγήτρια Επιδημιολογίας και τόνισε:

«Υπάρχει ένα κενό στο πρωτόκολλο. Τι θα συμβεί κατά το διάστημα που ένα self test έχει βγει θετικό, μέχρι να έχουμε και το αποτέλεσμα του δεύτερου τεστ, το οποίο δεν έχει ξεκαθαριστεί εάν θα είναι rapid ή μοριακό» . Όπως τόνισε η κα. Λινού, ο μαθητής αυτός θα έχει έρθει σε επαφή με τους περισσότερους συμμαθητές του.

Να κλείνει η τάξη με θετικό κρουσμα

Σημειώνοντας την αναγκαιότητα να κλείσει τουλάχιστον το τμήμα σε περίπτωση που βρεθεί κάποιος θετικός, η κα Λινού υπογράμμισε:

«Η άποψή μου είναι ότι επί θετικού τεστ σταματάει η λειτουργία της τάξης, δηλαδή ο γονιός ειδοποιεί αμέσως τον διευθυντή του σχολείου για να εξεταστεί άμεσα τουλάχιστον όλο το τμήμα του παιδιού. Αυτό θα προσέθετε ασφάλεια και επιπλέον θα έδινε μια γρήγορη γνώση και εμπειρία για το πόσο αξιόπιστα είναι τα τεστ που γίνονται στο σπίτι. Δηλαδή αν έχουμε ένα θετικό και μετά, με την επανάληψη τεστ, σε όλο το τμήμα βρεθούν άλλα δύο – τα οποία δεν είχαν βρεθεί αρχικά – αυτό σημαίνει ότι δεν είναι καλή η διαδικασία. Αν αντίθετα δεν βρεθεί άλλο θετικό και υπάρξει συμφωνία της παρατήρησης που έχουν οι γονείς όλου του τμήματος με την τελική διάγνωση, αυτό σημαίνει ότι τα τεστ στο σπίτι λειτουργούν πολύ καλά. Νομίζω ότι τουλάχιστον στην αρχή θα πρέπει να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, για την πρώτη-δεύτερη εβδομάδα» τόνισε.

Σύμφωνα με την καθηγήτρια Επιδημιολογίας πρέπει να ληφθούν επιπλέον μέτρα προστασίας στα σχολεία όπως για παράδειγμα να μειωθούν οι ώρες που οι μαθητές βρίσκονται σε κλειστές αίθουσες με πολυπληθή τμήματα: «Αυτό που δεν υπάρχει δυνατότητα αυτή τη στιγμή όπως έχουν σχεδιαστεί τα πράγματα για τα σχολεία είναι ότι παραμένουν πολλά παιδιά σε κάθε τμήμα χωρίς να είναι εφικτό να τηρηθούν αποστάσεις στις αίθουσες» σχολίασε και πρότεινε να βγαίνουν περισσότερες ώρες στο προαύλιο.

Tags
Back to top button