Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Ζήτημα «μαγειρέματος» των μορίων για την ανάδειξη των διευθυντών σχολείων θέτει ο Γ.Παπαηλιού

Διάτρητο είναι το σύστημα επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάιο από την κυβέρνηση με αποτέλεσμα να καταγγέλλεται και από βουλευτές της πλειοψηφίας.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Παπαηλιού με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή εγείρει ζήτημα «μαγειρέματος» των μορίων υποστηρίζοντας ότι συγκεκριμένοι υποψήφιοι εμφανίζονται ως «αριστούχοι» στις συνεντεύξεις αν και στη διαδικασία των μετρήσιμων μορίων είχαν «πατώσει». Αναφερόμενος στην διαδικασία επιλογής διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον νόμο Αρκαδίας επισημαίνει πως «Όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια άνω των 15, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 0,92 μέχρι 4,5 μόρια και όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια κάτω των 13, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 7 μέχρι 8 μόρια» και προσθέτει σε άλλο σημείο:

«Ο τρόπος της προφορικής αξιολόγησης που προβλέπει κρίση για «τη συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, την προσωπικότητα και τη γενική συγκρότηση» περιέχει εκ των πραγμάτων έναν υποκειμενισμό. Όμως αυτό δεν εξηγεί, υποψήφιοι διευθυντές, πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη διευθυντές, να βαθμολογούνται με 0,92, 2,50, 3,40, 3,50 κλπ μόρια. Βάσει όλων αυτών, η προφορική βαθμολόγηση επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα, ανατρέποντας αυτό της μετρήσιμης βαθμολόγησης».

Αναλυτικά η ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ έχει ως εξής:

«Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Επιλογή διευθυντών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας

Η διαδικασία επιλογής διευθυντών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας έχει δημιουργήσει πολλές απορίες.

Υποψήφιοι διευθυντές, πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη διευθυντές, με προσόντα και υψηλή μετρήσιμη μοριοδότηση, κατά τη συνέντευξη αξιολογήθηκαν με βαθμούς που από μόνοι τους εγείρουν εύλογα ερωτηματικά.

Όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια άνω των 15, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 0,92 μέχρι 4,5 μόρια και όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια κάτω των 13, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 7 μέχρι 8 μόρια.

Ενστάσεις κατά της μετρήσιμης μοριοδότησης εξετάστηκαν και απορρίφθηκαν πριν από τη συνέντευξη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, και στη συνέχεια ταυτόσημες ενστάσεις των ιδίων υποψηφίων, έγιναν δεκτές εκ των υστέρων, μετά τη συνέντευξη.

Ο τρόπος της προφορικής αξιολόγησης που προβλέπει κρίση για «τη συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, την προσωπικότητα και τη γενική συγκρότηση» περιέχει εκ των πραγμάτων έναν υποκειμενισμό. Όμως αυτό δεν εξηγεί, υποψήφιοι διευθυντές, πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη διευθυντές, να βαθμολογούνται με 0,92, 2,50, 3,40, 3,50 κλπ μόρια.

Βάσει όλων αυτών, η προφορική βαθμολόγηση επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα, ανατρέποντας αυτό της μετρήσιμης βαθμολόγησης.

Και βέβαια αυτό δεν έγινε με όλους τους υποψήφιους, αρκετοί εκ των οποίων επελέγησαν διευθυντές με τρόπο αντικειμενικό και αξιοκρατικό.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Τι είδους πρωτοβουλίες πρόκειται να αναλάβει, ώστε, αν διαπιστωθούν αυθαίρετες πράξεις ή παραλείψεις στην παραπάνω διαδικασία, να αποδοθούν ευθύνες και  να αρθούν οι αδικίες που έγιναν, προκειμένου  να αποκατασταθεί καθεστώς δικαιοσύνης και αξιοκρατίας στον χώρο των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας;».

Tags
Back to top button