Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Υπό το φως των προβολέων το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλι

Σήμερα το πρωί το πρώτο αυτοκίνητο ξεκίνησε στις 09.00 από τη Σκεπαστή Αγορά της Λάρισας. Οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 312 χιλιόμετρα περνώντας από περιοχές όπως η Ελασσόνα, η Καλαμπάκα και τα Τρίκαλα.

Η δράση και η δοκιμασία των πληρωμάτων της κατηγορίας Regularity ξεκίνησε χθες αμέσως μετά τη διαδικασία της πανηγυρικής εκκίνησης. Τα 27 πληρώματα που εκίνησαν, έφυγαν από την πόλη της Λάρισας και επέστρεψαν  στο χώρο της Σκεπαστής Αγοράς μετά από δέκα νυκτερινές ειδικές διαδρομές ακριβείας και συνολικά 49 χιλιόμετρα.

Ακριβέστεροι στο πρώτο σκέλος αποδείχθηκαν οι Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με την Porsche 911 SC του 1980 με 4,9 βαθμούς ποινής. Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με ένα Mini του 1978 ακολουθούν με 5,3 βαθμούς ποινής, ενώ οι περσινοί νικητές του αγώνα Σπύρος και Νίκος Μουστάκας είναι 3οι με την Alfa Romeo Alfasud Ti με 5,5 βαθμούς ποινής.

Οι Ιταλοί Massimo Mascagni - Fabrizio Farsetti με την πράσινη Porsche 911 συμπληρώνουν την πρώτη τετράδα με 6,2 βαθμούς ποινής. 

Tags
Back to top button