Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Υπ. Υποδομών: «Πράσινο φως» σε Terna και Ινδούς για νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι

Μέχρι τις αρχές Ιουνίου, όπως αναφέρει το ypodomes.com θα έχει ολοκληρωθεί η εξέταση της οικονομικής προσφοράς της ΚΞ  TERNA-GMR για το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι από το Υπουργείο Υποδομών. 

Η προσφορά σύμφωνα με πηγές του Υπουργείου θεωρείται ικανοποιητική και όπως όλα δείχνουν η διαδικασία από εδώ και πέρα θα τρέξει με σκοπό να πέσουν οι υπογραφές μέχρι το τέλος του έτους και να ξεκινήσει το μεγαλύτερο κατασκευαστικό project όλων των εποχών για την Κρήτη. 

Να θυμίσουμε ότι  η οικονομική προσφορά άνοιξε στις 11 Απριλίου και τα βασικά μεγέθη ήταν τα παρακάτω: 

- Προσφορά κατασκευής: 480 εκατ. ευρώ (αφορά το κατασκευαστικό κόστος)

- Ποσοστό για το Δημόσιο: 45,9%

- Απόδοση δεσμευτικής επένδυσης: 13,95%

- Χρηματοδοτική συμβολή Δημοσίου 180 εκατ. ευρώ (περιορίζει δηλαδή τη χρηματοδοτική συμμετοχή του Δημοσίου κατά 40 εκατ. ευρώ)

- Ποσοστό «Σπατόσημου»: 64,8%

- Ποσό δεσμευτικής επένδυσης (ίδια κεφάλαια): 158,4 εκατ. ευρώ

- Χρόνος κατασκευής: 60 μήνες

-Μηδενικός δανεισμός για την εταιρεία παραχώρησης κάτι που σημαίνει ότι εκτός από φόρους θα παίρνει μερίσματα από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας

-Δευτερεύον χρέος (κεφάλαια από άλλους πιστωτές πλην Τραπεζών): 36 εκατ. ευρώ

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός πως τα αεροδρομιακά τέλη από επιβάτη είναι χαμηλότερα από 20 ευρώ και μπορεί να φτάσουν ακόμα και τα 17 ευρώ. Αυτό σύμφωνα με πηγές της κοινοπραξίας σημαίνει πως το βασικό διεθνές Αεροδρόμιο της Κρήτης, θα είναι αισθητά χαμηλότερο από εκείνο των Χανίων που διαχειρίζεται πλέον η Fraport.

Μετά την ανάδειξη του αναδόχου θα ξεκινήσει η προσυμβατική περίοδος όπου η σύμβαση θα πρέπει να εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο, να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων και μετά να πέσουν οι υπογραφές προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευαστική περίοδος που εκτιμάται σε περίπου 5 χρόνια.

Πηγή:

Tags
Back to top button