Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Χ.Σπίρτζης: Η Ιονία Οδός είναι ένα έργο πνοής

Επί της ευκαιρίας της διεκπεραίωσης και των εγκαινίων της Ιονίας Οδού, το μεγαλεπήβολο σχέδιο για τον οδικό άξονα της Δυτ. Ελλάδας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά την ομιλία του εξαπέλυσε δριμύτατη κριτική προς την αντιπολίτευση, χαρακτηρίζοντας, παράλληλα, τον καινούργιο αυτοκινητόδρομο ως ένα έργο πνοής.

Ειδικότερα ο υπουργός, απαντώντας στις επικρίσεις που δέχθηκε η κυβέρνηση για το συγκεκριμένο έργο ανέφερε:

«Θα ήθελα όμως, επειδή τα 2,5 χρόνια που πέρασαν έχουμε ακούσει πολλά, να ζητήσω συγνώμη για όσους απογοητεύσαμε, όταν διαλαλούσαν το 2015 ότι δεν θα ξεκινήσουν τα έργα. Για όσους διαλαλούσαν στη συνέχεια ότι δε θα ολοκληρωθούν τα έργα. Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη, για όσους επικαλούνταν πριν λίγο καιρό, ότι δε θα τα καταφέρουμε και ότι στο τέλος τα τελείωσαν εκείνοι, κι εμείς κάνουμε βόλτες για να κόψουμε κορδέλες.

Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη, γιατί κόψαμε 1 δισ. ευρώ περίπου από τους 4 και 1/3 αυτοκινητόδρομους από τις αποζημιώσεις, για την ακρίβεια 900 εκατομμύρια, όταν για 330 εκατομμύρια κόπηκαν οι συντάξεις και ανέβηκαν οι εισφορές. Και θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που θα συνεχίσουμε αυτά τα έργα και θα κάνουμε και τα ηλεκτρονικά διόδια, - και μιας που είμαστε "υπεύθυνοι" απ' ό,τι διάβασα σήμερα σε αρκετές αντιπολιτευόμενες εφημερίδες, ότι φταίμε και για τα διόδια της γέφυρας Ρίο- Αντίρριο και για όλα τα υπόλοιπα, των δρόμων που εγκαινιάζουμε».

Εκφράζοντας την ικανοποίηση του για το έργο πνοής που παραδίδεται στη Δυτική Ελλάδα, ο Χρήστος Σπίρτζης τόνισε γα άλλη μια φορά ότι, «τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν υπουργό, περιφερειάρχη ή δήμαρχο» και ευχαρίστησε τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου για τα ξενύχτια, τις εντάσεις και τη συνεχή προσπάθεια. «Οι ίδιοι ήταν και στις προηγούμενες κυβερνήσεις και δεν τους άλλαξε το κομματικό κράτος των ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ. Και είναι στη διάθεση όλων, τα υπηρεσιακά σημειώματα, οι παραλαβές των έργων σε κάθε χρονική στιγμή, οι απαλλοτριώσεις, οι αδειοδοτήσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες και πότε ακριβώς έγιναν, για ν' αποδειχθεί, ποιος έκανε τι. Γιατί αυτό πρέπει να το ξέρει ο ελληνικός λαός.

Μάλιστα, αυτά έγιναν μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες, σύμφωνα με όσα επικαλείται η αξιωματική αντιπολίτευση τουλάχιστον», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προσέθεσε: «Είναι εδώ επίσης, οι παραχωρησιούχοι κατασκευαστές, οι μελετητές, οι σύμβουλοι, οι ανεξάρτητοι μηχανικοί, τους οποίους επίσης ευχαριστώ, ιδιαίτερα τους παραχωρησιούχους και τους κατασκευαστές, όχι γιατί έκαναν τη δουλειά τους. Αυτό ήταν ευθύνη και καθήκον τους, αλλά γιατί αν δεν υπερέβαλαν και συγκεκριμένα αν δε συνέβαλαν στην ενοικίαση τμημάτων που δεν είχαν γίνει απαλλοτριώσεις, δεν θα είχε ολοκληρωθεί το έργο εγκαίρως».

Tags
Back to top button