Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Χρ. Σπίρτζης: «Λόγω κωλυσιεργίας η καθυστέρηση στην εκπαίδευση του προσωπικού στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων»

Σε κωλυσιεργία από συγκεκριμένους κύκλους -όπως είπε- στη μεγάλη καθυστέρηση στην εκπαίδευση του προσωπικού και στα ζητήματα που προέκυψαν με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, απέδωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, τα θέματα που ανέκυψαν στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Σπρίτζης δήλωσε ότι έχουν εκδοθεί μέχρι 32 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου και απομένουν ακόμη δύο εβδομάδες για την έκδοση των υπολοίπων.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι ετέθη το όριο για την εφαρμογή του νέου συστήματος, στο τέλος Οκτωβρίου, γιατί κάθε μήνα ο ΟΑΣΑ έχανε χρήματα από τα κυκλώματα. Υπήρχαν δύο κυκλώματα που λειτουργούσαν και έχουν έλθει στην επιφάνεια: Το ένα ήταν μέσα στις αστικές συγκοινωνίες και αφορούσε στη διακίνηση των εισιτηρίων και το δεύτερο είχε να κάνει με το εργαστάσιο που εντοπίστηκε να τυπώνει εισιτήρια.

Προφανώς, σημείωσε, θα έχουμε ταλαιπωρία μερικές ημέρες με τις κάρτες, αλλά το πρόβλημα θα επιλυθεί άπαξ καθώς οι προσωποποιημένες κάρτες θα εκδοθούν μια φορά και στη συνέχεια οι πολίτες θα μπορούν να τις φορτίζουν στα μηχανήματα.

Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για επιλεκτική στάση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σημειώνοντας ότι είχε άλλη στάση με τις τράπεζες και άλλη με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Σε κάθε περίπτωση, διαβεβαίωσε ο υπουργός, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα στοιχεία των πολιτών που θα εκδώσουν προσωποποιημένες κάρτες.

Αναφερόμενος στο νέο σύστημα που εφαρμόζεται στον ΟΑΣΘ με το ενιαίο εισιτήριο είπε ότι τα μηχανήματα δεν έδιναν ρέστα, διότι ήθελαν να τα καρπώνονται οι μέτοχοί τους.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button