Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Χωρισμένη στα δύο η Ευρώπη -Τι ζητούν επιτακτικά με επιστολή τους οι Γερμανοί και οι Ιταλοί από την Ε.Ε

Μετά τη Γερμανία και η γειτονική Ιταλία δια στόματος του υπουργού βιομηχανίας, Adolfo Urso, ασκεί δριμεία κριτική στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και diesel, ζητώντας επιτακτικά την ανάκλησή της.

Σκληραίνουν τη στάση τους απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Γερμανία και η Ιταλία, σχηματίζοντας ένα ισχυρό μέτωπο ενάντια στην οριστική απαγόρευση διάθεσης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Ο Ιταλός Υπουργός Βιομηχανίας, Adolfo Urso και η Υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Caterina Reiche απέστειλαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μια επιστολή με την οποία ζητούν την αναθεώρηση της απόφασης που πρόκειται να τοποθετήσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τους κινητήρες βενζίνης και diesel.

 

Η νέα συμμαχία στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτεί την άμεση λήψη των απαραίτητων μέτρων ώστε η απανθρακοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας να επιτευχθεί σταδιακά, με έναν τρόπο που θα καθιστά την όλη προσπάθεια βιώσιμη.

Μάλιστα, ο Ιταλός Υπουργός Βιομηχανίας αποκάλυψε ότι η ανάγκη αναθεώρησης του χρονοδιαγράμματος, το οποίο οδηγεί στον αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035.

 Ήδη η βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και σε εταιρείες-προμηθευτές που συνδέονται με αυτήν, πυροδοτώντας ένα πρωτοφανές κύμα απολύσεων κυρίως στη Γερμανία και την Αυστρία.

Μένει να αποδειχθεί αν οι φωνές στο εσωτερικό της Ευρώπης θα αναγκάσουν τους αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να θέσουν εκ νέου στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης την οριστική απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης ή αν η απανθρακοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας σταθεί η αφορμή ώστε ορισμένα κράτη-μέλη να αποστασιοποιηθούν από την κοινοτική νομοθεσία βάζοντας σε κίνδυνο τη συνοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πηγή 

Tags
Back to top button