“Με κεντρικό μας σύνθημα το “Visit Attica, the greater Athens Region”, απευθύνουμε ανοικτό κάλεσμα στον απαιτητικό διεθνή επισκέπτη, να γνωρίσει από κοντά την Αττική” δήλωσε στον χαιρετισμό του ο περιφερειάρχης, αναφερόμενος στον σχεδιασμό για την εξωστρέφεια της Αττικής, μέσα από τον οποίο “επανασυστήνεται στα πιο δυναμικά κοινά της διεθνούς αγοράς, ως ένας δημοφιλής προορισμός, ιδανικός για κάθε εποχή του χρόνου”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Ο κ. Χαρδαλιάς έκανε ιδιαίτερη μνεία στα στρατηγικά πλεονεκτήματα της Αττικής, όπως τον πολιτισμό, την ιστορία, τη γαστρονομία και τις φυσικές ομορφιές, καλώντας τους επισκέπτες να ζήσουν “από κοντά τον παλμό μιας ευρωπαϊκής μητρόπολης, με υπερσύγχρονες υποδομές, που βαδίζει με σταθερά βήματα στο δρόμο του μέλλοντος και της ανάπτυξης”.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου της περιφέρειας, που έχει έκταση πάνω των 100 τ.μ., είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που προσφέρει η Αττική – πέρα από το κέντρο της πρωτεύουσας- ως κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός, μέσα από μια στοχευμένη παρουσίαση και ένα εξειδικευμένο ενημερωτικό υλικό.
Παράλληλα, τα στελέχη της περιφέρειας πραγματοποίησαν περισσότερες από 40 B2B συναντήσεις με κορυφαίους εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς από 20 και πλέον χώρες όλου του κόσμου, μεταξύ των οποίων η Κίνα, οι ΗΠΑ, τα ΗΑΕ, η Ισπανία, το Ισραήλ, η Σουηδία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κύπρος κλπ.
Σημειώνεται ότι στη Philoxenia, τη μεγαλύτερη τουριστική διεθνή έκθεση που διοργανώνεται στην Ελλάδα από το 1985, συμμετέχουν φέτος πάνω από 400 εκθέτες από την παγκόσμια τουριστική αγορά, ενώ αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 25.000 επισκέπτες.
Η φετινή διοργάνωση είναι αφιερωμένη στον πολιτιστικό τουρισμό, με έμφαση στον επαναπροσδιορισμό του πολιτισμού ως μοχλού ανάπτυξης και στη συμβολή των πολιτιστικών διαδρομών στην τουριστική εμπειρία -ένα πεδίο που αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής για την τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής.