Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Τροχαίο δυστύχημα Βουλή: Γιατί το όχημα που σκότωσε τον 23χρονο δεν έπρεπε να μπει από αυτή την είσοδο

Νέα στοιχεία και παράμετροι αποκαλύπτονται για το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε έξω από τη Βουλή την περασμένη Παρασκευή (12/3) που είχε ως αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό και εγκεφαλικό θάνατο ενός 23χρονου μοτοσικλετιστή από αστ5υνομικό της συνοδείας της βουλευτού της ΝΔ Ντόρας Μπακογιάννη.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το Mega, αποφασίστηκε ένορκη διοικητική εξέταση για τον τροχονομόνο που φαίνεται να διώχνει τον αυτόπτη μάρτυρα του τροχαίου, ένα διανομέα.

Μετά το δυστύχημα, όπως μεταδίδει το Open, ο φρούραρχος της Βουλής, ζήτησε μπροστά από τη Βουλή να υπάρξει ένα αριστερόστροφο φανάρι, ώστε να μην θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αυτό είχε ζητηθεί και το 2012 και το 2014 αλλά και το καλοκαίρι του 2020, χωρίς ποτέ να έχει ικανοποιηθεί το αίτημα.

Στο μεταξύ, οι Αρχές ψάχνουν και τον δεύτερο οδηγό ταξί, ο οποίος προπορευόταν της μηχανής του 23χρονου.

Γιατί το υπηρεσιακό όχημα δεν έπρεπε να μπει από τη συγκεκριμένη πύλη

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το Mega, από την ανάλυση των κανόνων εισόδου οχημάτων στη βουλή, αλλά και από το βίντεο του δραματικού συμβάντος αποκαλύπτεται ότι η στροφή στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας του υπηρεσιακού οχήματος που οδηγούσε ο συνοδός ασφαλείας της κυρίας Μπακογιάννη είναι με βάση τις διαδικασίες της βουλής, που έχει ορίσει η ελληνική αστυνομία, παράνομη.

Όπως επισημαίνεται στο ρεπορτάζ, όταν στα οχήματα δεν επιβαίνουν υπουργοί και βουλευτές δεν εισέρχονται από εκείνο το σημείο, αλλά τους έχουν δοθεί εντολές να εισέρχονται στο γκαράζ ή σε άλλες εισόδους από τη Λεωφόρο Αμαλίας, από την πλευρά δηλαδή της πλατείας Συντάγματος.

Ο οδηγός του οχήματος έστριψε παρότι στο σημείο δεν υπήρχε τροχονόμος που ρυθμίζει την είσοδο των οχημάτων στο προαύλιο της βουλής. Δεν έκανε ούτε ηχητικό σήμα στους αστυνομικούς που βρίσκονταν στην είσοδο του προαύλιου της βουλής. Κινήθηκε μόνος του, με αυθαίρετο τρόπο.

Αρκέστηκε στο γεγονός ότι του παραχώρησε προτεραιότητα ο οδηγός ταξί, που κινείτο στην αριστερή λωρίδα της ανόδου, μη αντιλαμβανόμενος ότι από τη δεξιά λωρίδα ερχόταν  χωρίς να έχει παραβιάσει κόκκινο, ο άτυχος άνδρας ο οποίος τον χτύπησε στο πίσω δεξιά φανάρι.

Tags
Back to top button