Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

TRC - Αυλαία για το Timed RALLY Challenge

Στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, εκεί όπου άνοιξε η αυλαία του TRC, ολοκληρώθηκε ο νεοσύστατος αυτός θεσμός που κατά γενική ομολογία ήταν επιτυχημένος προσελκύοντας πάρα πολλούς νέους οδηγούς, κυρίως από την Πελοπόννησο. Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, οι μάχες και οι ανατροπές δεν έλειψαν, με αρκετούς οδηγούς να σφραγίζουν τους τίτλους στις επιμέρους κατηγορίες.

Η βροχή που έπεσε  το απόγευμα του Σαββάτου λάσπωσε το τερέν, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να δυσκολεύονται στο πρώτο σκέλος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια το οδόστρωμα στέγνωσε και οι επιδόσεις βελτιώθηκαν.

Στην κατηγορία των 2000+ cc, ο Γιάννης Μποζιονέλος έκλεψε την παράσταση με το Mitsubishi Lancer Evo VI στην πρώτη του συμμετοχή στο θεσμό. Ο δικίνητος κυπελλούχος χώματος του 2016 πέτυχε την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία και στα δύο σκέλη και δικαίως ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Εντύπωση προκάλεσαν οι επιδόσεις του δεύτερου, Βαγγέλη Παναρίτη με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος έδειξε πως τα καταφέρνει περίφημα και ως οδηγός. Μπορεί να ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ωστόσο ο Χρήστος Παλαιολόγος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ήταν αυτός που χαμογέλασε στο τέλος καθώς κατέκτησε το παρθενικό TRC, χάρη στις τρεις νίκες που πέτυχε σε ισάριθμους αγώνες μέσα στη χρονιά!

Ο “Roustemis Panagiotis” με το Ford Sierra RS Cosworth 4×4 έχασε για μόλις ένα δευτερόλεπτο την τρίτη θέση, τερματίζοντας όμως δεύτερος στο πρωτάθλημα στην κατηγορία των 2000+ cc. Πέμπτος ολοκλήρωσε ο Πέτρος Μαγγερίδης που είχε στα χέρια του για άλλη μια φορά το νεοαποκτηθέν Subaru Impreza STi N12.

Στα 2000 κυβικά, ο Ανέστης Υφαντής (Ford Escort RS2000) συνδύασε το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Προσφέροντας απλόχερα θέαμα στους φίλους των αγώνων που επέλεξαν να περάσουν ένα ευχάριστο πρωινό Κυριακής στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, ο οδηγός από το Αγρίνιο κέρδισε την κατηγορία, και παράλληλα αναδείχθηκε κυπελλούχος στα 2000 κυβικά για τη φετινή χρονιά. Ο Γιώργος Ρήγας, αν και το πάλεψε στο δεύτερο σκέλος με το Ford Escort RS 2000, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Υφαντή και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, τόσο στον αγώνα, όσο και στο πρωτάθλημα.

Ωραία κόντρα είχαμε στα 1600 κυβικά, με 3 οδηγούς να μάχονται στο δεύτερο σκέλος για τη νίκη. Μετά το πρώτο πέρασμα, οι διαφορές μεταξύ των Θοδωρή Βούλγαρη (Toyota Starlet 1600 KP61), Γιώργου Ποθουλάκη (Toyota Corolla AE 111) και Κωνσταντίνου Μαυραγάνη (Toyota Corolla AE 111) ήταν ελάχιστες και όλα ήταν ανοιχτά για τη συνέχεια. Αυτός που χαμογέλασε στο τέλος ήταν ο Βούλγαρης, με τους Ποθουλάκη και Μαυραγάνη να τον ακολουθούν. Οι Παναγιώτης Σταθόπουλος (Volkswagen Polo GTi) και Ηλίας Πολυχρονόπουλος (Toyota Starlet KP61) βρέθηκαν πίσω τους.

Στη μικρότερη κατηγορία, αυτή των 1400 cc, ο Σπύρος Κολόκας κατέκτησε τόσο τη νίκη, όσο και το κύπελλο στο TRC, οδηγώντας μια Toyota Corolla. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Δημητρόπουλος (Toyota Corolla) και Σάββας Βαρελίδης (Toyota Starlet 1300 KP61). Μεγάλος άτυχος ήταν ο Δημήτρης Χαϊδάς (Toyota Yaris), ο οποίος πέτυχε την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία στο πρώτο λασπωμένο σκέλος, ωστόσο δεν συμμετείχε στο δεύτερο, καθώς ο  Παναγιώτης Χαϊδάς που ντούμπλαρε το Toyota Yaris είχε έξοδο.

Τη δική τους ξεχωριστή νότα έδωσαν και τα 8 Kartcross που συμμετείχαν στον αγώνα. Ο Κοσμάς Βαρθαλίτης με Custom Gravel Formula ήταν ταχύτερος, αφήνοντας για μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω του τον Γιάννη Χεκιμιάν με Speedcar Xtrem 600!

Μάλιστα, ο Χεκιμιάν στο δεύτερο σκέλος πέτυχε τον απόλυτο χρόνο ημέρας. Ο Βασίλης Παπαφιλίππου τερμάτισε τρίτος με το Speedcar Xtrem 750. Στην κλάση των 650 cc, πίσω από τον Χεκιμιάν τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με SR Kartcross 600, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο “Filon” με Semog Trophy 600. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε η Ισμήνη Φαμπιάτου, η οποία επέστρεψε στην ενεργό δράση με ένα SR Kartcross 600, τερματίζοντας τέταρτη στην κατηγορία της.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα η ζωντανή κάλυψη , και πάλι από την Τηλεόραση του Super TV με την περιγραφή του Αποστόλη Παλάτου αλλά και η online παρουσίαση των αποτελεσμάτων με την επιμέλεια του Ηλία Θεοδωρόπουλου.

Οι εμπλεκόμενοι στο Timed Rally Challenge του 2017 ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά!

 

 

Tags
Back to top button