Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Τουρκία: Θα κατασκευάσει 12 εξοπλισμένα εκπαιδευτικά αεροσκάφη βασικής εκπαίδευσης (φωτό)

Οι τούρκικες αεροδιαστημικές βιομηχανίες TUSAS θα αναπτύξουν και κατασκευάσουν 12 οπλισμένα εκπαιδευτικά αεροσκάφη Hurkus-C με προαίρεση για την απόκτηση 12 επιπρόσθετων.

Σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ της TAI και της διεύθυνσης προμηθειών της χώρας, το υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας, ή με το τουρκικό ακρωνύμιο SSM, το πρόγραμμα για τα οπλισμένα εκπαιδευτικά αεροσκάφη θα μεγιστοποιήσει τη χρήση του εγχώριας κατασκευής λογισμικού και υλικού, συμπεριλαμβανομένων των σταδίων σχεδιασμού και ενσωμάτωσης.

Το Απρίλιο, τούρκοι αξιωματούχοι έλεγξαν με επιτυχία το Hurkus-C εξοπλισμένο με τον καθοδηγούμενο με λέιζερ, μεγάλης εμβέλειας, αντιαρματικό πύραυλο L-UMTAS. Ο L-UMTAS αναπτύχθηκε από την κρατικά ελεγχόμενη βιομηχανία κατασκευής πυραύλων Roketsan κυρίως για χρήση από τα επιθετικά ελικόπτερα. Το 2016 το σύστημα πιστοποιήθηκε και ενσωματώθηκε στο T-129, το τουρκικό ελικόπτερο που κατασκευάστηκε κατόπιν παραχώρησης άδειας από την AgustaWestland.

Το αεροσκάφος διαθέτει επίσης και άλλα εγχώριας κατασκευής πυρομαχικά συμπεριλαμβανομένων των Cirit, Teber, HGK και LGK. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιήσει βόμβες με καθοδήγηση αδρανειακής πλοήγησης και GPS, συμβατικές βόμβες, μη καθοδηγούμενες ρουκέτες και πολυβόλα.

Σύμφωνα με την TAI το οπλισμένο Hurkus διαθέτει θωρακισμένα μέρη, σύστημα αυτοπροστασίας, ζεύξη δεδομένων, εντοπισμό λέιζερ, ατρακτίδιο ηλεκτρο-οπτικών και υπερύθρων συστημάτων, εξωτερική δεξαμενή καυσίμου και σύγχρονα ηλεκτρονικά πτήσης. Με το 1500 κιλών ωφέλιμο φορτίο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί δια μέσω των εφτά σημείων ανάρτησης, το Hurkus-C θα πραγματοποιεί ελαφριές επιθετικές και οπλισμένες αναγνωριστικές αποστολές.

Το ελαφρύ επιθετικό αεροσκάφος εγγύς αεροπορικής υποστήριξης Hurkus-C ειναι η οπλισμένη έκδοση του ελικοστρόβιλου αεροσκάφους βασικής εκπαίδευσης Hurkus. Τον περασμένο Ιούλιο, η TAI παρέλαβε το πιστοποιητικό της ευρωπαϊκής υπηρεσίας ασφάλειας πτήσεων για το Hurkus-A, την πολιτική έκδοση. Η βιομηχανία ελπιζει να παραδώσει το οπλισμένο Hurkus στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις  εντός του 2018.

Η TAI πιστεύει έτι το οπλισμένο Hurkus θα χρησιμοποιηθεί ευρέως στη διαρκώς αυξανόμενη μάχη της Τουρκίας για την αντιμετώπιση των εξεγέρσεων των φιλοκουρδικών και φιλοϊσλαμιστών μαχητών στο εσωτερικό στης χώρας και κατά μήκος των συνόρων με την Συρία.

Οι ειδικοί της TAI άρχισαν να σχεδιάζουν το Hurkus το 2004. Για το πρόγραμμα του Hurkus η TAI υπέγραψε δυο συμβάσεις με το SSM, μία για την ανάπτυξη του πρωτοτύπου και μία για την μαζική παραγωγή του.

Στο πλαίσιο της σύμβασης μαζικής παράγωγης του Ιουνίου 2014, η TAI παρέδωσε 15 αεροσκάφη με την προαίρεση για ακόμα 40.

Η πλατφόρμα Hurkus διαθέτει έναν μονό ελικόστροβιλο κινητήρα PT6A-68 της Pratt & Whitney Canada που έρχεται με την ονομαστική ισχύ των 1600 ίππων και την ανώτατη ταχύτητα των 574 χιλιομέτρων ανα ώρα. Η αδερφή εταιρεία της TAI, η βιομηχανία κινητήρων TUSAS, η οποία ειδικεύεται στους κινητήρες εξελίσσει ένα στροβιλοαξονικό κινητήρα για την αντικατάσταση του κινητήρα της Pratt & Whitney Canada.

Tags
Back to top button