Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Τουρκία: "Η... VW χάνει από την ακύρωση του εργοστασίου"

Ο υπουργός βιομηχανίας της Τουρκίας υποστήριξε ότι η απόφαση της Volkswagen να μην προχωρήσει σε νέες επενδύσεις και συγκεκριμένα στο μεγάλο project της κατασκευής εργοστασίου στη γειτονική χώρα είχε πολιτικά κίνητρα. 

Ο Τούρκος υπουργός είπε ότι οι ξένοι εταίροι, τα συνδικάτα και οι τοπικές κυβερνήσεις επηρεάζουν το διοικητικό συμβούλιο των παγκόσμιων εταιρειών και αυτές οι εταιρείες λαμβάνουν επενδυτικές αποφάσεις διατηρώντας όλα αυτές τις ισορροπίες.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ίδρυσε μια τοπική εταιρεία στην Τουρκία τον Οκτώβριο του 2019 με κεφάλαιο 943,5 εκατομμύρια τουρκικές λίρες (164,5 εκατομμύρια δολάρια) για το σχεδιασμό, την παραγωγή, τη συναρμολόγηση, την πώληση, την εισαγωγή και την εξαγωγή αυτοκινήτων, φορτηγών και όλων των ειδών οχημάτων μεταφοράς με κινητήρα και τα ανταλλακτικά και εξαρτήματά τους. Ωστόσο, υπέβαλε αίτηση για εκκαθάριση τον Δεκέμβριο.

Η εταιρεία είχε αναστείλει τις δραστηριότητές της στη Μανισα στο πλαίσιο φορολογικών μέτρων που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της κρίσης που επήλθε ως απότοκος της πανδημίας της COVID-19, είχε αναφερθεί το περασμένο καλοκαίρι.

Αν και ο γίγαντας αυτοκινήτων είπε, τον Ιούλιο, ότι θα αναστείλει τις επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, τον Νοέμβριο έγινε γνωστή η επέκταση του εργοστασίου της εταιρείας στη Σλοβακία.

Η πρώτη διακοπή της διαδικασίας της επένδυσης είχε έρθει μετά την εισβολή της Τουρκίας στη Βόρεια Συρία τον Οκτώβριο του 2019. 

Με φόντο τα παραπάνω, ο Βαράνκ τόνισε «Εάν αυτή η εταιρεία είναι ανοιχτή στο κοινό, στην πραγματικότητα εξαπατά τον επενδυτή της, λαμβάνοντας αποφάσεις με βάση την πολιτική πίεση αντί της κερδοφορίας. Η Τουρκία είναι μια σημαντική οικονομία, αποδίδουμε σημασία στους παγκόσμιους επενδυτές. Σε αυτήν την περίπτωση, η Volkswagen θα χάσει, όχι η Τουρκία. Επειδή ομολόγησαν ότι εξαπάτησαν τους επενδυτές τους με πολιτικές αποφάσεις, όχι οικονομικές».

Προ μηνός, ο Χέρμπερτ Ντις, διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού γίγαντα αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, παραδέχθηκε ότι η εγκατάλειψη των σχεδίων για τη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου στην Τουρκία οφείλεται σε πολιτικούς λόγους. 

Tags
Back to top button