Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Toblerone: Επιστροφή στο κλασικό καλούπι μετά από... λαϊκή κατακραυγή

Οι παρασκευαστές της Toblerone θα καταργήσουν την τελευταία εκδοχή του καλουπιού για την ελβετική σοκολάτα, με τα μεγάλα κενά ανάμεσα στα διάσημα τρίγωνα κομμάτια της, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα του το BBC.

Η εκδοχή αυτή κυκλοφόρησε το 2016 με στόχο να μειώσει το βάρος της σοκολάτας αλλά συγκέντρωσε αρνητικά σχόλια με κάποιους να την παρομοιάζουν με σχάρα ποδηλάτου.

Η παρασκευάστρια εταιρεία Mondelez International, η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι το νέο σχήμα δεν αποτελούσε την "τέλεια μακροπρόθεσμη απάντηση" για τους πελάτες της. Τώρα σχεδιάζει να αυξήσει το σημερινό της μέγεθος -από συσκευασία των 150 γραμμαρίων σε συσκευασία των 200--και να επαναφέρει το κλασικό της σχήμα.

Όταν η σοκολάτα κυκλοφόρησε με την νέα της μορφή, η παρασκευάστρια εταιρεία το απέδωσε στην αύξηση του κόστους των συστατικών της και επισήμανε ότι θα έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο να αλλάξει την εμφάνισή της ή να αυξήσει την τιμή πώλησής της.
 

Tags
Back to top button