Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Το Squid Game ωθεί το Netflix σε αλλαγές για τα δεδομένα που θα δημοσιεύει

Σε μερικά χρόνια το Squid Game ή "Παιχνίδι του Καλαμαριού", όπως προβάλλεται στη χώρα μας, θα αποτελεί στιγμή-ορόσημο στην ιστορία του Netflix για πολλούς και διάφορους λόγους.

Ένας από αυτούς είναι το πως πήρε την απόφαση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία για το περιεχόμενό του στη μετά-Squid Game εποχή. 

Στο πλαίσιο της αναφοράς που παρέδωσε για το Q3 του 2021, ο streaming κολοσσός απομακρύνεται από το σύστημα των "δύο λεπτών" ανά προβολή που χρησιμοποιούσε τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ακόμη παλαιότερα μετρούσε την παρακολούθηση του 70% μιας ταινίας ή επεισοδίου από έναν ξεχωριστό λογαριασμό ως μια προβολή. Αντίθετα, μελλοντικά θα ανακοινώνει τις συνολικές ώρες που παρακολούθησαν οι θεατές μια σειρά ή ταινία μέσα σε 28 μέρες από την πρεμιέρα της. 

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix για αυτή την αλλαγή:

Θεωρούμε πως το να μετράμε το engagement με ώρες προβολής είναι μια καλύτερη ένδειξη της γενικότερης επιτυχίας του περιεχομένου μας και της ικανοποίησης των συνδρομητών μας. Επίσης ταιριάζει με το πώς τρίτες υπηρεσίες μετρούν την τηλεθέαση και έτσι μεταφράζονται καλύτερα οι επαναλήψεις. 

Πλέον θα δημοσιεύει πιο συχνά χάρη στο νέο σύστημα μέτρησης της "τηλεθέασής" του ούτως ώστε οι συνδρομητές και η βιομηχανία "να υπολογίζουν καλύτερα την επιτυχία μας στον κόσμο του streaming". 

Μάθαμε και επίσημα πως κατάφερε να σπάσει κάθε ρεκόρ προβολών του Netflix, καθώς τα 2/3 των συνολικών συνδρομητών του το παρακολούθησαν. 

Tags
Back to top button