Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

To σχέδιο που θα ''σκοτώσει'' Κίνα, Τουρκία, Πακιστάν & Ιράν: Η Θράκη ''πνίγει'' τον ''άξονα του κακού''

, είναι κομμάτι ενός τεράστιου δυτικού σχεδίου εξοβελισμού της Κίνας από την ΕΕ, ερχόμενο σε αντιστάθμισμα στον περιβόητο σιδηροδρομικό δρόμο του Μεταξιού.

Το σχέδιο της ΕΕ και των ΗΠΑ είναι η σιδηροδρομική ένωση όλων των μεγάλων λιμένων της Ελλάδος (Πειραιάς-Θεσε/νικη-Αλεξ/πολη) με τα λιμάνια της Βαλτικής, σε ένα πλάνο ενάντια στο κινεζικό σχέδιο σιδηροδρομικής ένωσης Κίνας-Πακιστάν-Ιράν-Τουρκίας με στόχο την αγορά της ΕΕ .

Την ίδια στιγμή έχουμε στα υπόψιν και το σχέδιο με την πλωτή σύνδεση Αξιού-Μοράβα-Δούναβη δημιουργώντας μια νέα πλωτή οδό,η οποία  θα ενοποιήσει τον Δούναβη με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέσω της Σερβίας φτάνοντας στην καρδιά της Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα δύο αυτά σχέδια που ετοιμάστηκαν για να αντιμετωπίσουν τον Κινεζικό δρόμο του Μεταξιού και σε συνδυασμό με τον αγωγό φυσικού αερίου East Med στη Μεσόγειο, προδιαθέτουν ότι οι γεωπολιτικές εξελίξεις σε Βαλκάνια, Τουρκία και Μέση Ανατολή (Κουρδιστάν) να είναι τουλάχιστον ραγδαίες.

Για την σιδηροδρομική ένωση της Ελλάδας με την Βαλτική, Βρυξέλλες και Ουάσιγκτον εδώ και μεγάλο διάστημα επιδιώκουν την μεγαλύτερη συμμετοχή τους, ώστε να μειωθεί η όποια εξάρτηση από τον κινεζικό παράγοντα, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα αναλάβουν δράση μεγάλες εταιρείες από Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία και ΗΠΑ.

Ταυτόχρονα όμως, το σχέδιο αυτό, έχει την υποστήριξη και της Ουάσιγκτον για προφανείς γεωστρατηγικούς λόγους.

Η παράκαμψη των Στενών του Βοσπόρου ενώνει με ασφαλέστερο, ανταγωνιστικότερο και ταχύτερο δρόμο τρία λιμάνια της Βουλγαρίας (Βάρνα, Μπουργκάς και Δούναβη) απευθείας με το Αιγαίο και τη Μεσόγειο, μέσω τριών ελληνικών λιμανιών (Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης), θέτοντας εκτός «χάρτη» την Τουρκία.

Υπάρχει ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων αμερικανικών οικονομικών κολοσσών που επιδιώκουν τη δημιουργία αυτού του τεράστιου σιδηροδρομικού άξονα, που θα μεταφέρει στην κυριολεξία τα πάντα από τη μία άκρη (Μεσόγειο) στην άλλη άκρη της ΕΕ (Βαλτική).

Προς αυτή την κατεύθυνση έχει αποφασιστεί καταρχάς, η σύσταση διακρατικής επενδυτικής εταιρείας Ελλάδας και Βουλγαρίας, με πιθανή συμμετοχή της Ρουμανίας και άλλων χωρών, που πέρα από την επιτάχυνση των μελετών, θα μπορεί να εξασφαλίσει πηγές χρηματοδότησης, με «πακέτα» της ΕΕ.

Το ίδιο μοντέλο έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στις χώρες της Βαλτικής, για το Rail Baltica που ενώνει σιδηροδρομικά μεγάλες πόλεις της Πολωνίας, της Λιθουανίας, της Λετονίας και της Εσθονίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έτσι οι ΗΠΑ θα διακινούν υγροποιημένο φυσικό αέριο στην ΕΕ, ενώ εκατομμύρια εμπορεύματα θα φορτώνονται σε ελληνικά τρένα με προορισμό την άλλη άκρη της ΕΕ.

Το σχέδιο αυτό θα αλλάξει το ρου των γεγονότων στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια, δίνοντας την ευκαιρία για χιλιάδες θέσεις εργασίας τα επόμενα δύσκολα οικονομικά χρόνια.

Δεν μας αγάπησαν λοιπόν έτσι ξαφνικά οι ΗΠΑ, ή η ΕΕ, απλά η χώρα μας ευρίσκεται στο πιο κομβικό “οικόπεδο” του πλανήτη εν μέσω Τριών ηπείρων, κάτι το οποίο οφείλουμε να εκμεταλλευθούμε ταχύτατα τα επόμενα χρόνια για να σώσουμε την ασθμαίνουσα ελληνική οικονομία ειδικά την περίδο μετά την πανδημία.

 

Tags
Back to top button