Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Α.Τ.Ι.Α.

Το περιστατικό της Αλαμπάμα, το 1948…

Δύο πιλότοι της Αμερικανικής Εταιρείας Εναέριων Συγκοινωνιών «Eastern Airlines» ανακοίνωσαν ότι συνάντησαν στους αιθέρες μυστηριώδες αεροσκάφος, το οποίο ήταν διώροφο, χωρίς πτερύγια και εξέπεμπε ερυθρές φλόγες με κυανή λάμψη κάτωθεν.

Οι δυο Αμερικανοί πιλότοι, ο Σμηναγός Clarence S. Chiles και ο συγκυβερνήτης του John B. Whitted, ανέφεραν ότι το παράδοξο αεροσκάφος τούς προσπέρασε σε ύψος 5.000 ποδών, 20 μίλια νοτιοανατολικά του Μοντγκόμερι της Αλαμπάμα. Κατευθυνόταν προς τη Νέα Ορλεάνη και έμοιαζε πυραυλοκίνητο. Οι δυο πιλότοι ανακοίνωσαν το γεγονός, όταν προσγειώθηκαν στην Ατλάντα.

Ο Σμηναγός Clarence S. Chiles είπε: «Όταν συναντήσαμε την παράξενη πτητική μηχανή, στραφήκαμε προς τα αριστερά και το ίδιο ακριβώς έπραξε και το άλλο αεροσκάφος. Μόλις μας προσέγγισε και μπορούσαμε να το παρατηρήσουμε πιο προσεχτικά, φαινόταν πως το κήτος του είχε μήκος 100 περίπου ποδών και ότι η περιφέρειά του ήταν τετραπλάσια της περιφέρειας του σκάφους ενός κολοσσιαίου Boeing B-29 Superfortress.

Είχε δυο σειρές παραθύρων στο επάνω και κάτω μέρος του, τα οποία ήταν τετράγωνα. Από το πίσω μέρος του αεροσκάφους εκπέμπονταν κόκκινες φλόγες σε απόσταση 25 έως 50 ποδών, ενώ στο κάτω μέρος του κήτους του άστραφτε μια κυανή λάμψη. Γενικά, κινούνταν με απίστευτη ταχύτητα 500 έως 800 μιλίων την ώρα.

Όταν έφτασε δίπλα μας, ακινητοποιήθηκε εν πτήσει! Ταυτοχρόνως, τεράστιες φλόγες ξεπηδούσαν από το πίσω μέρος του, που ήταν τόσο λαμπερές, που για λίγα δευτερόλεπτα μας είχαν τυφλώσει. Κατόπιν, το παράξενο αεροσκάφος εξαφανίστηκε μέσα στα σύννεφα. Επιπλέον, δε διέθετε πτερύγια, ενώ ήταν διώροφο. Το εσωτερικό του ήταν πλήρως φωταγωγημένο και δεν εντοπίσαμε άλλους επιβάτες μέσα σε αυτό».

Από τους 20 επιβάτες που ταξίδευαν με το αεροπλάνο του Chiles και του Whitted, ένα Douglas DC-3, όλοι κοιμούνταν, καθώς δεν είχε ξημερώσει ακόμα. Μόνο ένας, ο C.L. McKelvie, δήλωσε πως είδε ένα «πραγματικά εκτυφλωτικό φως» έξω από το παράθυρό του.

Και οι δύο πιλότοι είχαν υπηρετήσει στην Αεροπορία Στρατού ως πιλότοι μαχητικών αεροπλάνων κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και θεωρούνταν απολύτως αξιόπιστοι.

Το μυστηριώδες αεροσκάφος δεν εντοπίστηκε από τα ραντάρ των αεροδρομίων της ευρύτερης περιοχής. Φυσικά, ραδιογραφήματα στάλθηκαν σε όλα τα γύρω αεροδρόμια, που κοινοποιούσαν την εμφάνιση της παράξενης πτητικής μηχανής. Ταυτοχρόνως, τρία καταδιωκτικά αεροπλάνα απογειώθηκαν από εγγύς στρατιωτικό αεροδρόμιο, σε αναζήτηση του αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενου αντικειμένου, χωρίς να εντοπίσουν το παραμικρό ίχνος του.

Ο συγκυβερνήτης John B. Whitted δήλωσε: «Το θέαμα ήταν τόσο αλλόκοτο, που έμοιαζε βγαλμένο από τα φανταστικά μυθιστορήματα του Ιούλιου Βερν».

Η είδηση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», στις 25/07/1948…

Tags
Back to top button