Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το νέο Hyundai i20 1.0 T-GDI 7-DCT «κλείνει» το μάτι στον ανταγωνισμό

Δεν ξέρω αν είναι Κορεάτες ή Ευρωπαίοι οι σχεδιαστές αλλά και οι μηχανικοί που εργάζονται στα κέντρα εξέλιξης της Hyundai. Εκείνο που ξέρω είναι ότι σε κάθε καινούργιο Hyundai που δοκιμάζω διακρίνω τα άλματα που κάνει αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία.

Τελευταία οδήγησα το Hyundai i20 1.0 T-GDI 7-DCT. Καλά μην σας μπερδεύουν οι κωδικοί. Θα σας το πω πιο απλά. Οδήγησα το i20 με τον 1000άρι  τούρμπο βενζινοκινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.

Οι αλλαγές που έκαναν δεν περνούν απαρατήρητες. Τόσο μηχανολογικά όσο και στο θέμα της άνεσης. Αν θέλετε να είμαστε σωστοί το i20  ανήκει στη μικρομεσαία κατηγορία. Με άνετο εσωτερικό. Καλό στήσιμο στο δρόμο. Και εξαιρετικές επιδόσεις.

Το i20 κάτω από το καπό του φιλοξενεί έναν τούρμπο κινητήρα της οικογένειας Kappa 1.0 T-GDi που αποδίδει 100  ίππους.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας –αν με ρωτούσατε αν θα το σύστηνα για αγορά- σας λέω από την αρχή Ναι με κλειστά τα μάτια.

Ο οδηγός χαίρεται να κινείται. Το αυτόματο κιβώτιο που έχει δύο προγράμματα λειτουργίας - Normal και Sport- είναι ξεκούραστο αλλά και με τις σωστές ροπές. Η ροπή που είναι διαθέσιμη από τις 1.500-4.000 rpm είναι  των 172 Nm. Όπως βλέπετε ξεκινάει από τις 1500 rpm που σημαίνει  ότι είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά.

Η ισχύς του κινητήρα  είπαμε ότι είναι 100 ps. Η επιτάχυνση από 0-100 km/h 11,4 ‘’, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 182 χλμ./ώρα, οι εκπομπές CO2 117 gr/km και η  μέση κατανάλωση 5,2 lt/100km . Οι παραπάνω τιμές που σας δίνω είναι από τις εργοστασιακές μετρήσεις. Γι αυτό μην περιμένετε όταν οδηγήσετε το αυτοκίνητο να δείτε στο δικό σας  υπολογιστή ταξιδίου αυτές τις τιμές στην κατανάλωση. Η μικτή κατανάλωση θα ξεπεράσει τα  8.0 λίτρα/100 χλμ.

Οι οδηγοί που οδηγούν χαλαρά και αποφεύγουν τα σανιδώματα ενδεχομένως να δουν στον υπολογιστή ταξιδίου και 7 λίτρα /100 χλμ. Ο κινητήρας  σε χαμηλές στροφές  είναι σχετικά οικονομικός. Οι μηχανικοί τον έχουν προστατεύσει από τα άσκοπα κατεβάσματα. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν «εγκριθεί» από  τον κινητήρα μονάδα ελέγχου. Για παράδειγμα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να οδηγήσει όχι με την αυτόματη επιλογή στο κιβώτιο αλλά  χειροκίνητα. Ακόμη και όταν επιλέξει το “sport mode” από τον επιλογέα του κιβωτίου, υπάρχει μηχανισμός ασφαλείας.

Καλά είναι τα «αγωνιστικά» κατεβάσματα αλλά όχι για αυτοκίνητα που απευθύνονται σε οικογενειάρχες. Οι μηχανικοί κατασκεύασαν έναν κινητήρα που να συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο για άνετη οδήγηση.

Ο οδηγός έχει καλή ορατότητα περιμετρικά. Στο τιμόνι βρίσκονται τα χειριστήρια που κάνουν ακόμη πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού. Το i20 είναι ευέλικτο ακόμη και στους μποτιλιαρισμένους δρόμους ενώ με τη βοήθεια των οργάνων είναι εύκολη υπόθεση το παρκάρισμα.

Σημειώστε ότι στο ανανεωμένο Hyundai i20  υπάρχει το πλήρες πακέτο σύγχρονου εξοπλισμού ασφάλειας SmartSense. Περιλαμβάνει αυτόνομη πέδηση, ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού και αυτόματη εναλλαγή σκάλας φώτων.

Οι επιβάτες στο ταξίδι δεν διαμαρτύρονται. Το αυτοκίνητο είναι ευρύχωρο και άνετο. Οι διαστάσεις του ιδανικές για την κατηγορία του. Το  μήκος είναι 4.035 mm και το πλάτος 1.734 mm.

Το εσωτερικό ευχάριστο. Η ποιότητα προσεγμένη. Νέα υλικά στις ταπετσαρίες. Αυτή τη φορά στο i20 η διχρωμία στο εσωτερικό , τονίζει τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.  Υπάρχουν φυσικά πλαστικά αλλά καλής ποιότητας που δεν τρίζουν ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται σε χωματόδρομο.

Η οθόνη αφής τώρα είναι 7 ιντσών, συμβατή με Android Auto και με CarPlay ενώ υπάρχουν θύρες USB για αναπαραγωγή αρχείων αλλά και ταχεία φόρτιση συσκευών.

Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα ενώ ο ωφέλιμος χώρος για τις αποσκευές είναι  326 λίτρα. Όταν αναδιπλωθούν τα καθίσματα ο χώρος αυξάνεται στα 1.026 λίτρα.

Δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής. Θα πρέπει να το συνηθίσουμε στην Ελλάδα όπως το έχουν συνηθίσει σε ολόκληρη την Ευρώπη. Τα Ι.Χ δεν χρειάζονται ρεζέρβα αλλά απλά το κίτ επισκευής. Μόνο στα αυτοκίνητα εκτός δρόμου θα πρέπει να υπάρχει ρεζέρβα.  Άφησα για το τέλος τις σχεδιαστικές αλλαγές στο εξωτερικό. Εστιάζονται στον προφυλακτήρα. Υπάρχουν διαφορετικοί προβολείς ομίχλης και νέες εισαγωγές αέρα.

Η τιμή για το νέο i20 ξεκινά από τα 14.290 και φυσικά αναβαίνει στα 16.000 ευρώ ανάλογα με τα αξεσουάρ που θέλει κάθε οδηγός.

Tags
Back to top button