Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το ισχυρό «όπλο» της Ford: Εργοστασιακή εγγύηση 8 χρόνια για τα νέα Fiesta ST και Vignale

Δύο νέα Fiesta παρουσίασε η Ford. Τις απλές εκδόσεις των  Fiesta τις είχαμε οδηγήσει εδώ και αρκετούς μήνες. Τώρα η ελληνική εταιρία που αντιπροσωπεύει τη μάρκα Ford στη χώρα μας παρουσίασε την γρήγορη έκδοση ST line και τη πολυτελή της έκδοση Vignale.

Το Fiesta είναι ένα προσεγμένο αυτοκίνητο που απευθύνεται κυρίως στη νέα γενιά οδηγών που θέλει όμορφες γραμμές, ασφάλεια, άνεση αλλά να είναι και  φορτωμένο με πολλά «καλούδια».

Η έκδοση ST με το σπόρ τιμόνι και τις ζάντες  αλουμινίου, μου άρεσε περισσότερο. Η έκδοση Vignale απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν ένα πολυτελές Fiesta, με διαφορετικές ανέσεις και επενδύσεις στα καθίσματα και στο ταμπλό.

Στην έκδοση Vignale υπάρχουν μόνο πεντάπορτες εκδόσεις ενώ στην ST υπάρχουν τρίπορτες εκδόσεις.

Το νέο  Fiesta είναι σίγουρα ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που ξεχωρίζει. Έχει άρτια τεχνολογική υποστήριξη, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και ακόμη καλύτερη οδική συμπεριφορά. Αυτές τις τεχνολογίες που έχει το Fiesta, ακόμη και από τη βασική έκδοση, τις  βρίσκουμε κυρίως στα  αυτοκίνητα της C κατηγορίας.

Ένα ακόμη μεγάλο ατού που έχει η Ford για τα αυτοκίνητα Fiesta είναι το πολύ καλό χρηματοδοτικό της πρόγραμμα. Οι πελάτες θα μπορούν να αποκτήσουν το Fiesta με προκαταβολή 20% και με επιτόκιο μόλις 1.99 %. Η προκαταβολή υπολογίστε ότι θα είναι 2.598 ευρώ. Αν λοιπόν κάποιος θέλει να το εξοφλήσει σε 60 μήνες θα πρέπει να δίνει 181 ευρώ το μήνα.

Το νέο Fiesta κυκλοφορεί με δύο τύπους αμαξώματος. Σε 3θυρο και 5θυρο.

Στην Ελλάδα οι επιλογές που θα έχουν οι πελάτες τόσο για το τρίθυρο όσο και για το 5θυρο Fiesta είναι:

Επτά διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και εκδόσεων (Trend / Business / Titanium / ST-Line / Active / ST / Vignale) με 12 πακέτα εξατομίκευσης.
Ένα  νέο ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο κινητήρα 1,1L (85PS).
Τρείς κινητήρες EcoBoost 1,0L (100PS / 125PS / 140PS)
Δύο κινητήρες  Diesel 1,5L (85PS / 120PS).
Όλα τα Fiesta διαθέτουν 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Τέσσερις διαφορετικούς “χαρακτήρες” (Mainstream / Sport / Luxury / Active) με σαφείς οπτικές και μηχανολογικές διαφοροποιήσεις.

Fiesta Vignale

Το Fiesta Vignale έχει ιδιαίτερο εξωτερικό στυλ διαμόρφωσης αμαξώματος Ford Vignale.

Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχουν: έξι αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός, οροφής), ESC, Traction Control & Hill Launch Assist, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA), προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας (LDW), ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS), σύστημα Auto Start/Stop και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS.

Υπάρχει ακόμη το Ford KeyFree. Δηλαδή μπαίνεις στο αυτοκίνητο χωρίς να ακουμπήσεις τα κλειδιά του αυτοκινήτου ενώ με το πάτημα του  κουμπιού με την ένδειξη Start, μπορείς να βάλεις μπροστά τον κινητήρα. Είναι δηλαδή το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με σύστημα εκκίνησης/διακοπής κινητήρα χωρίς κλειδί Ford Power.

Υπάρχουν ακόμη ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω και υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX, κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός και υπολογιστής ταξιδιού, σύστημα Ford SYNC ΙΙΙ (Bluetooth, Voice Control, Κλήση Έκτακτης Ανάγκης) και σύστημα MyKey .

Το Vignale έχει αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού EATC, μπροστινά φώτα ημέρας LED, αυτόματους  προβολείς και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, εμπρός προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής. Το τιμόνι είναι  δερμάτινο όπως δερμάτινη είναι και η λαβή μοχλού ταχυτήτων και χειρόφρενου. Το ταμπλό έχει  δερμάτινη επένδυση και ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων. Τα καθίσματα οδηγού/συνοδηγού έχουν  ρύθμιση στήριξης της μέσης.

Απευθύνεται σε ψαγμένους οδηγούς που επιμένουν στην τελειότητα. Πριν κλείσουμε την ενότητα για το Vignale να πούμε ότι υπάρχει  χρωμιωμένο διακοσμητικό πλαίσιο κάτω από τα πλαϊνά παράθυρα των θυρών. Οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι  ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι.

Τέλος οι ζάντες είναι ελαφρού κράματος 17" Luster Nickel με διαστάσεις ελαστικών 205/45, υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης (Collision Mitigation System), αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας (ACC), σύστημα ελέγχου επαγρύπνησης του οδηγού Driver Alert, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίου ταχύτητας, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 8’’, 7 ηχεία, θύρα USB, χειριστήρια στο τιμόνι και προστατευτικά στις ακμές των θυρών – Door Edge Protector.

Fiesta ST-line

Στο βασικό εξοπλισμό το ST Line έχει πλήρες κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης ST-line με ιδιαίτερη εμπρός μάσκα, εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, πίσω σπόιλερ αμαξώματος, χρωμιωμένη εξάτμιση και ιδιαίτερα καλύμματα μαρσπιέ ST-Line. Και το ST Line έχει έξη αερόσακους  (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός, οροφής), ESC, Traction Control & Hill Launch Assist, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA), προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας (LDW), ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS), σύστημα Auto Start/Stop και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS,λογότυπο σήματος ST-Line στα πλαϊνά εμπρός φτερά.

Το πολύ καλό σε σχεδίαση τιμόνι είναι δερμάτινο, ST-Line, σπορ με ευθύ κάτω μέρος (flat-bottom), ιδιαίτερη λαβή μοχλού ταχυτήτων ST-Line, δερμάτινη λαβή χειρόφρενου, ιδιαίτερα ταπέτα δαπέδου ST-Line εμπρός και πίσω, εμπρός σπορ καθίσματα και πεντάλ ελαφρού κράματος. Η επένδυση οροφής είναι πλεκτή, μαύρη, υπάρχει και εδώ Ford Power – Κουμπί εκκίνησης/διακοπής του κινητήρα χωρίς κλειδί.

Όμως εκτός από το πολύ καλό τιμόνι που στρίβει υποδειγματικά θα εντυπωσιασθείτε με τη σπορ ανάρτηση ειδικά στη γρήγορη οδήγηση σε δρόμους με στροφές.

Η έκδοση ST Line έχει προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικούς λαμπτήρες στροφής, ζάντες ελαφρού κράματος 17" Rock Metallic με διαστάσεις ελαστικών 205/45, σύστημα Ford SYNC ΙΙΙ (Bluetooth, Voice Control, Κλήση Έκτακτης Ανάγκης) & Σύστημα MyKey, κάμερα οπισθοπορείας με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης (Collision Mitigation System), Αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας (ACC), ηχοσύστημα, έγχρωμη οθόνη αφής 8", 7 ηχεία, θύρα USB, χειριστήρια στο τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες. Τα φώτα ημέρας μπροστά είναι LED.

Η τιμή για την πολύ καλή έκδοση ST-line με τον βενζινοκινητήρα των 1.0 κ.εκ EcoBoost, που αποδίδει 125PS με εκπομπές ρύπων μόλις 98 CO2 είναι 16.691 ευρώ. Η αμέσως πιο γρήγορη έκδοση και πάλι με τον 1000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost που αποδίδει 140PS  ανέρχεται στα 17.350 ευρώ.

Η έκδοση Vignale με τον 1.0L βενζίνη EcoBoost, που αποδίδει 140PS και έχει εκπομπές ρύπων 102 (CO2), είναι η πιο ακριβή. Η τιμή ανεβαίνει στα  19.935 ευρώ.

Βέβαια υπάρχουν και άλλα Fiesta με χαμηλότερη τιμή αλλά σας έδωσα τις τιμές στις καλύτερες εκδόσεις.

(Η παρουσίαση έγινε υπό το βλέμμα του Εxecutive Chef Βαγγέλη Δρίσκα ο οποίος «δημιούργησε» ειδικά για την περίπτωση , τις δικές του ασιατικές συνταγές. Μια γαστρονομική αναμέτρηση ειδικά για την περίπτωση.)

Τα αυτοκίνητα που ήρθαν στην Ελλάδα ειδικά για τη δημοσιογραφική παρουσίαση ήταν με γερμανικές πινακίδες. Και σ αυτά δεν υπήρχαν εφεδρικοί τροχοί αλλά κίτ για τα ελαστικά. Σε ολόκληρη την Ευρώπη  οι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων προτιμούν μεγαλύτερους χώρους στο πόρτ μπαγκάζ και δεν θέλουν εφεδρικούς τροχούς.

Στην Ελλάδα αυτό ακόμη δεν το έχουμε ξεπεράσει. Καιρός όμως είναι να ξεκινήσουν τα μαθήματα για να μάθουν οι Έλληνες πως λειτουργούν τα ειδικά κίτ που χρησιμεύουν σε περίπτωση κλαταρίσματος των ελαστικών.

Tags
Back to top button