Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το Facebook «σκοτώνει» κυριολεκτικά το χρόνο

To να κάνετε likes και status updates στο Facebook μπορεί να μοιάζει ένας καλός τρόπος για να ξοδέψετε τον ελεύθερο χρόνο σας, η ενασχόληση ωστόσο με το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο μπορεί να σας κάνει να χάσετε την αίσθηση του χρόνου. Ερευνητές ψυχολόγοι από το Πανεπιστήμιο του Κεντ βρήκαν ότι οι άνθρωποι που σερφάρουν πολύ ή ασχολούνται πολύ με τα κοινωνικά δίκτυα, πολύ συχνά χάνουν την αίσθηση του χρόνου. Βρήκαν ότι ο τρόπος με τον οποίο τα άτομα αντιλαμβάνονται τον χρόνο αλλάζει ανάλογα με το αν χρησιμοποιούσαν το Ίντερνετ για να μπουν στο Facebook ή για γενική άλλη χρήση. Χρησιμοποιώντας μοντέλα του εσωτερικού μας ρολογιού, οι επιστήμονες βρήκαν ότι τα ερεθίσματα που σχετίζονταν με το Facebook οδηγούσαν σε υποτίμηση του χρόνου, συγκριτικά με τη γενική χρήση του Ίντερνετ και τα δύο ωστόσο προκαλούσαν διαστρέβλωση του χρόνου. Στη μελέτη, οι επιστήμονες Λάζαρος Γονίδης και Δρr Dinkar Sharma, παρακολούθησαν τις αντιδράσεις 44 ατόμων, στους οποίους δόθηκαν 20 εικόνες για διαφορετικούς χρόνους. Οι πέντε εικόνες είχαν να κάνουν με το Facebook, άλλες πέντε είχαν γενικούς συσχετισμούς με το Ίντερνετ και άλλες δέκα ήταν ουδέτερες εικόνες «ελέγχου». Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν αν η εικόνα που μόλις είχαν δει, την είχαν δει για μεγάλο ή μικρό χρονικό διάστημα. Βρήκαν λοιπόν, ότι οι είχαν την τάση να υποτιμούν τον χρόνο που ξόδεψαν κοιτώντας τις εικόνες που σχετίζονταν με το Facebook, σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με τις εικόνες γενικού περιεχομένου. Tα ευρήματα της συγκεκριμένης μελέτης ίσως έχουν ενδιαφέρον στο μέλλον για τη μελέτη εθιστικών συμπεριφορών σε σχέση με το Facebook. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Journal of Applied Social Psychology. (πηγή: )
Tags
Back to top button