Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Το εγκαταλελειμμένο αεριωθούμενο... τραίνο των Σοβιετικών από την δεκαετία το 1960 (φωτό)

Ένα αεριωθούμενο τραίνο σκέφτηκαν να δημιουργήσουν οι Σοβιετικοί στα τέλη της δεκαετίας του 1960, το οποίο σύμφωνα με τα σχέδια των δημιουργών τους θα ήταν το πιο γρήγορο της εποχής του.

Τα πρώτα πειράματα για να δημιουργήσουν τραίνα υψηλής ταχύτητας ξεκίνησαν στη δεκαετία του 1930, στη Σοβιετική Ένωση. 

Έτσι φτάνουμε στα τέλη του 1960 όπου το αεριωθούμενο τραίνο εφοδιασμένο με δύο στροβιλοκινητήρες Ivchenko AI-25 μέγιστης ώσης 3.300 lb ο καθένας τοποθετημένοι στην κορυφή θα φρόντιζαν για την κίνηση του. Το συγκεκριμένο τραίνο έπιασε τα 250 χ.α.ω. στις δοκιμές. Το πείραμα θεωρήθηκε ανεπιτυχές, καθώς η κατανάλωση των κινητήρων ήταν πολύ μεγάλη και έκανε το πρόγραμμα οικονομικά επιζήμιο.

Έκτοτε το τραίνο αποθηκεύτηκε για περαιτέρω μελέτη. Πλέον σκουριάζει μοναχικό και εγκαταλελειμμένο.

Δείτε παρακάτω εικόνες από το thevintagenews.com και βίντεο από το RT:

Tags
Back to top button