Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

To 1ο Hellenic Regularity Rally ανήκει στην ιστορία

Ένταση, πάθος και έντονος ανταγωνισμός ήταν τα χαρακτηριστικά και του 2ου Σκέλους του Hellenic Regularity Rally, του αγώνα που αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Επάθλου των Ιστορικών Regularity Ράλλυ της FIA, καθώς και τον 2ο γύρο του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος της ΟΜΑΕ.

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα – χθές- ήταν αρκετά μικρότερη σε μήκος σε σχέση με την πρώτη, όμως εξίσου απαιτητική, σφικτή και γρήγορη με πολλά «πονηρά» σημεία. Σε αντίθεση πάντως με την χθεσινή ημέρα ο νέος κανονισμό Joker της FIA (σ.σ. σύμφωνα με αυτόν το χειρότερο αποτέλεσμα κάθε σκέλους για κάθε πλήρωμα αφαιρείται από την συνολική βαθμολογία) δεν έπαιξε σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα.

Παρά ταύτα, και πάρα τα μικρά παράπονα κάποιων αγωνιζόμενων επ’ αυτού, ο νέος κανονισμός είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να γίνει σεβαστή από όλους όσους εμπλέκονται στο σπορ, αφού αργά ή γρήγορα θα ενσωματωθεί και στους ελληνικούς κανονισμούς των αγώνων του είδους.

Στη ράμπα του τερματισμού στους Καταρράκτες Λουτρακίου, έφτασαν  40 πληρώματα (41  εκκίνησαν), αποδεικνύοντας πως ακόμη και τα αυτοκίνητα των 60 και πλέον ετών, χάρη στην αγάπη και το μεράκι των ιδιοκτητών τους μπορούν να αντεπεξέλθουν κάθε δυσκολία.

Κατά κοινή ομολογία όλων των συμμετεχόντων συνολικά ο αγώνας των 340 χλμ. ήταν άψογα οργανωμένος, χάρη βεβαίως και στη βοήθεια του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, αλλά και των τοπικών αρχών της ευρύτερης περιοχής (δήμοι, αστυνομία, τροχαία) που απέδειξαν για άλλη μια φορά την αγάπη τους για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. 

Από αυτή την όμορφη και άκρως ανταγωνιστική διαδικασία των 48 χρονομετρήσεων (!) οι Γιώργος και Νίκος Οικονόμου (Ford Escort ΜΚΙΙ 1978), αποδείχθηκαν ακριβέστεροι, αλλά και τυχεροί συγκεντρώνοντας του λιγότερους  βαθμούς ποινής. Ακολούθησαν στην γενική κατάταξη οι Νίκος Αρβανίτης – Ιωάννα Χαραλαμπάκη (Lancia Fulvia Coupe1.3S, 1972), που ακολούθησαν πολύ σταθερό ρυθμό σε όλο το διήμερο με ελάχιστα λάθη, τη στιγμή που οι Γεράσιμος Κατοχιανός – Βαγγέλης Ράλλης (Ford Escort RS 2000, 1975) ήταν αυτοί που κατέφεραν να αναρριχηθούν στο 3ο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας μια θέση σε σχέση με το χθεσινό 1ο Σκέλος.

Στην κατάταξη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ωφελημένοι ήταν οι εν ενεργεία Πρωταθλητές και πολύπειροι Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia, 1960), που παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.

Η πολύ όμορφη διοργάνωση, ολοκληρώθηκε με την απονομή των επάθλων η οποία πραγματοποιήθηκε στο πολυτελές ξενοδοχείο Poseidon Resort, στο Λουτράκι, που φιλοξένησε με τον καλύτερο τρόπο τους αγωνιζόμενους και τα στελέχη του αγώνα, προσφέροντας ένα ακόμη λιθαράκι στην επιτυχία της διοργάνωσης.

Tags
Back to top button