Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τίτλοι τέλους για την Lotus Elise που βγαίνει εκτός παραγωγής

Ένα από τα πλέον επιτυχημένα sportscar στην ιστορία της αυτοκίνησης βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής μετά από 26 χρόνια. Η Lotus Elise αποτελεί και επισήμως παρελθόν, συμπαρασύροντας δύο ακόμα μοντέλα της βρετανικής φίρμας.

Τέλος εποχής θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για τη διακοπή της παραγωγής της Lotus Elise, η οποία έγραψε τη δική της χρυσή σελίδα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, μένοντας ζωντανή για 26 ολόκληρα χρόνια.

Η Lotus Elise πάτησε για πρώτη φορά τους τροχούς της το μακρινό 1996 και παρά το γεγονός ότι από τότε μέχρι σήμερα δέχθηκε μια σειρά αναβαθμίσεων, δεν απώλεσε ποτέ τον ανόθευτο σπορ χαρακτήρα της.

Μέσα σε αυτά τα 26 χρόνια παρήχθησαν 35.124 αντίτυπα, αριθμός μεγαλύτερος αν συνυπολογίσει κανείς και τα πανομοιότυπα αυτοκίνητα τα οποία πέρασαν στη γραμμή παραγωγής για λογαριασμό τρίτων κατασκευαστών, όπως το Opel Speedster και το Tesla Roadster.

Στην ίδια οικογένεια μοντέλων ανήκουν τόσο η Exige όσο και η Evora, οι οποίες θα ακολουθήσουν την Elise στον δρόμο για τα αποδυτήρια της βρετανικής φίρμας, η οποία πλέον προσανατολίζεται σε εξηλεκτρισμένες προτάσεις.

Για αρχή, η γραμμή παραγωγής των Elise, Exige και Evora θα λειτουργήσει υποστηρικτικά για την κατασκευή της Emira, η οποία και θα αποτελέσει την τελευταία πρόταση των Βρετανών με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ειδικότερα, η Emira θα φορά τον δίλιτρο-υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της A35 AMG, ωστόσο, για τους οπαδούς της «ατμόσφαιρας» θα προσφέρεται και η επιλογή του V6 κινητήρα της Toyota.

Tags
Back to top button