Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Την Κυριακή το Γκραν πρι στη Ρωσία - Με τι γόμες θα τρέξουν οι πιλότοι της F1

Tην Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου η επόμενη «παράσταση» για το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 δίνεται στη Ρωσία.

Η Ρωσία «μπήκε» στο παιχνίδι το 2014 και από τότε μέχρι σήμερα η Mercedes είναι αυτή που κυριαρχεί με τον Χάμιλτον να έχει κερδίσει τρείς φορές (2014, 2015, 2018) και από μια ο Μπότας (2017) και ο «συνταξιούχος» Ρόσμπεργκ το 2016.

Το Ρωσικό Grand Prix από το 2014 που μπήκε στο πρόγραμμα αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την λεία άσφαλτο. Εκείνη τη χρονιά ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg έβγαλε όλο τον αγώνα, πρακτικά με το ίδιο σετ ελαστικών. Από τότε η επιφάνεια ωρίμασε και έγινε πιο τραχιά. Σε συνδυασμό με τη χάραξη της πίστας που δε φθείρει ιδιαίτερα τα ελαστικά, προκύπτει ένας αγώνας όχι πολύ απαιτητικός αγώνας για τα ελαστικά. Εξαίρεση αποτελεί η στροφή 3, η πιο απαιτητική της διαδρομής. Είναι μια αριστερή με πολλές κορυφές που σε ένα βαθμό μοιάζει με την περίφημη στροφή 8 στην Τουρκία. Γενικά η συγκεκριμένη πίστα απαιτεί σταθερότητα στο φρενάρισμα και ελκτική πρόσφυση. Περισσότερο καταπονείται το εμπρός δεξιά ελαστικό.

Οι καιρικές συνθήκες μπορεί να είναι απρόβλεπτες. Πέρυσι έβρεξε πριν τον αγώνα, τα προηγούμενα χρόνια είχαμε λιακάδα. Η πρόβλεψη για τον καιρό για αυτό το Σαββατοκύριακο δίνει σημαντική πιθανότητα βροχής.

Η πίστα του Sochi έχει σχετικά λεία άσφαλτο οπότε φέτος, επιλέγηκαν ελαστικά από το μέσο της γκάμας P Zero Formula 1: C2 ως άσπρη μαλακή, C3 ως κίτρινη μέση και C4 ως κόκκινη μαλακή. Είναι μια επιλογή ένα επίπεδο πιο σκληρή από την αντίστοιχη περσινή στη Ρωσία και ένα επίπεδο πιο σκληρή από τις γόμες που είδαμε στη Σιγκαπούρη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Πέρυσι για τη Ρωσία είχε επιλεγεί ο συνδυασμός μαλακή, πάρα πολύ μαλακή και εξαιρετικά μαλακή γόμα: Επιλογή ένα επίπεδο πιο μαλακή από φέτος. Η φετινή επιλογή σκληρότερων γομών, εξασφαλίζει ότι οι οδηγοί θα μπορούν να πιέσουν οριακά σε κάθε μέρος του αγώνα, αντί να εξαρτώνται από τη διαχείριση ρυθμού. Επίσης η επιλογή αυτή θα καλύψει τυχόν αλλαγές στην επιφάνεια του οδοστρώματος.

Παραδοσιακά η κανονικότητα είναι αυτή της μιας αλλαγής ελαστικών. Πέρυσι ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε από τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση, με στρατηγική μιας αλλαγής: πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen έκανε το αντίθετο μαλακή/ πάρα πολύ μαλακή και τερμάτισε 5ος παρότι εκκινούσε τελευταίος.

Tags
Back to top button