Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Την 98η πολ ποζίσιον πήρε ο Χάμιλτον στο Μπαχρέιν

Άλλες δύο πολ ποζίσιον αν κερδίσει ο Λ. Χαμιλτον θα τον γράψει η ιστορία. Με την πολ ποζίσιον στο Μπαχρέιν έφτασε τις 98 και σύντομα θα είναι ο πρώτος οδηγός της F1 με τριψήφιο αριθμό. Εκτός των άλλων ο Χάμιλτον φέτος κέρδισε δυο μεγάλες διακρίσεις. Η πρώτη είναι ο 7 ος παγκόσμιος τίτλος του και η δεύτερη είναι ότι ξεπέρασε σε νίκες τον Μ. Σουμάχερ.

Στο Μαχρέιν χθες ,Σάββατο, η θερμοκρασία ήταν καλή για αγώνα. Είχε 26 βαθμούς ο αέρας και 28 στο οδόστρωμα. Ο Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο γύρο και σήμερα στις 16:10 θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση. Από τη 2 η θέση θα ξεκινήσει ο ομόσταυλός του Β.Μπότας και τρίτος ο Φερστάπεν. Πίσω από τον team mate του θα εκκινήσει ο Άλμπον. Από την 5 η θέση θα ξεκινήσει ο Πέρες.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει σούρουπο σε μια διαφορετική πίστα. Είναι πιο μικρή σε μήκος χάραξη, σε στυλ οβάλ με μόνο 11 στροφές. Αναμένεται ο χρόνος γύρου να είναι κάτω από ένα λεπτό. Ο αριθμός των 87 γύρων είναι και ο μεγαλύτερος της φετινής χρονιάς. Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τα ελαστικά C2 ως P Zero λευκή σκληρή γόμα, C3 ως P Zero κίτρινη μέση γόμα και C4 ως P Zero κόκκινη μαλακή γόμα. Η φετινή επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την περσινή, όπου η πλειοψηφία των οδηγών είχε σταματήσει δυο φορές για αλλαγή ελαστικών στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Αυτό συνέβη γιατί οι οδηγοί είχαν επικεντρωθεί μόνο στις δυο πιο μαλακές γόμες από τις διαθέσιμες το 2019, καθώς αισθάνονταν ότι η C1 ήταν πολύ σκληρή. Η επιλογή πιο μαλακών γομών φέτος θα οδηγήσει στην χρήση και των τριών επιλογών.

Θέλει αρκετή προσοχή γιατί η άσφαλτος είναι τραχιά και οι μέσες ωριαίες ταχύτητες αρκετά υψηλές.Είναι η πρώτη φορά που ο αγώνας στο Μπαχρέιν γίνεται τόσο αργά μέσα στη σεζόν. Βέβαια οι θερμοκρασίες είναι παρόμοιες στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς. Λογικά τα στοιχεία από προηγούμενους αγώνες θα είναι αξιοποιήσιμα.

Το μεγάλο ρίσκο στον αγώνα αυτό είναι η άμμος που φέρνει ο αέρας από την έρημο. Πέφτει στην πίστα και μειώνει την πρόσφυση. Στην πίστα Σακχίρ σίγουρα καταπονούνται τα ελαστικά κυρίως στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Τα πλευρικά φορτία είναι χαμηλά. Η μικρότερη γρήγορη διαδρομή των 3.543m της εξωτερικής πίστας θα είναι από τις πιο γρήγορες στη Formula 1.

Η πρόβλεψη της μέσης ταχύτητας είναι στα 230km/h. Λογικά θα είναι λιγότερο απαιτητική από τα ελαστικά σε σχέση με την κανονική πίστα. Οι οδηγοί θα έχουν σκληρή δουλειά κατά τη διάρκεια του μικρού γύρου, θα υπάρχει μεγάλο κυκλοφοριακό και αυτό θα περιπλέξει τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών και των προσπερασμάτων. Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε καλόν αγώνα.

Tags
Back to top button