Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Tην 1η θέση κατέκτησε στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance Greece το τηλεφωνικό κέντρο της AEGEAN

Χρυσό βραβείο για 2η συνεχή χρονιά στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018»

Για 2η συνεχόμενη χρονιά, το Τηλεφωνικό Κέντρο της AEGEAN κατέκτησε την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018» και έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Large Call Centers», στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου 2019.

«Για όλους εμάς στην AEGEAN, κανένα τηλεφώνημα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο και κάθε επικοινωνία είναι ξεχωριστή. Όλες οι κλήσεις, είναι μια ευκαιρία για να ακούσουμε τους επιβάτες μας και να τους παρέχουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης, που εκφράζει τη φιλοσοφία μας. Αυτό αποτελεί τη βασική αρχή λειτουργίας της ομάδας μας, στα μέλη της οποίας οφείλεται αποκλειστικά και η φετινή διάκριση. Ωστόσο, όσο και αν μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα, δεν επαναπαυόμαστε και θα συνεχίσουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των επιβατών μας».

Αυτό δήλωσε ο κ. Αντώνης Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της AEGEAN, κατά την παραλαβή του Χρυσού Βραβείου στην κατηγορία «Large Call Centers» για λογαριασμό της εταιρείας.

Η ομάδα του Τηλεφωνικού Κέντρου της AEGEAN, που απαρτίζεται από περίπου 190 στελέχη, διακρίθηκε για 2η συνεχή φορά, μεταξύ περισσότερων από 4.200 συναδέλφων τους από 44 εταιρείες σε 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συμμετείχαν στον φετινό διαγωνισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αξιολογήθηκε μέσω «μυστικών κλήσεων» (mystery calls) στην ευκολία πρόσβασης, στον χρόνο αναμονής, στην αντίληψη και κατανόηση του αιτήματος κ.α. και συγκέντρωσε συνολικό ποσοστό 97,92%, βελτιώνοντας περαιτέρω τα αποτελέσματά της από το προηγούμενο έτος.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας και πραγματοποιείται στην Ελλάδα εδώ και 20 χρόνια.  

Tags
Back to top button