Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τί βγαίνει αν διασταυρώσεις ένα S2000 με ένα NSX πρώτης γενιάς; Ένα ... S3500 με 450 «ατμοσφαιρικά» άλογα! (βίντεο)

Δεν πρόκειται για καινούργιο project. Όμως δεν το έχουμε δείξει κι αξίζει να το δείτε και να το ακούσετε, αφού είναι ένα ιδιαίτερα προσεγμένο όπλο για time attack.

To έφτιαξε η αυστριακή ECU Performance Kaps & Biegler για να γιορτάσει τα 10 χρόνια της, το 2015.

Πήρε ένα Honda S2000, το έγδυσε, το ενίσχυσε, του προσάρμοσε ένα hard top με γραμμή fastback για καλή αεροδυναμική και το έβαψε στα ιστορικά χρώματα –θαλασσί και πορτοκαλί– της Gulf Racing.

Κατόπιν έβγαλε τον 4κύλινδρο F20C και τον αντικατέστησε με έναν V6 C32B από το πρώτο, εμβληματικό Honda NSX. Και δεν σταμάτησε εκεί, αφού αύξησε τη διαδρομή των εμβόλων για να φέρει τον κυβισμό από τα 3,2 στα 3,5 λίτρα, εξέλιξε ροϊκά τα καπάκια και τοποθέτησε aftermarket εκκεντροφόρους, εξαπετάλουδη εισαγωγή Jenvey, custom χταπόδια και εξατμίσεις. Τη διαχείριση ανέλαβε μια κεντρική μονάδα (ECU) Platinum Sport 2000 της Haltech με ενισχυτές HPI6 για την ανάφλεξη.

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των βελτιώσεων, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 450 PS και η ροπή στα 40,8 kgm.

Τα άλογα και τα χιλιογραμμόμετρα φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσα από έναν διπλόδισκο συμπλέκτη Tilton κι ένα σειριακό 6άρι κιβώτιο Drenth. Οι αναρτήσεις coilover KW Competition κρατούν το αυτοκίνητο στο δρόμο, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες αναλαμβάνει η εξελιγμένη αεροδυναμική, με το αγωνιστικών προδιαγραφών splitter μπροστά, τη μεγάλη πτέρυγα και τον πίσω διαχύτη που δεν θα αδικούσε ένα πρωτότυπο του Le Mans!

Δείτε, στα video που ακολουθούν, την ανάλυση της μετατροπής και στη συνέχεια το Honda S3500 να «κελαηδάει» στο δυναμόμετρο.

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button