Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τι συμβαίνει με την Porsche; Τι ψάχνουν οι εισαγγελείς της Στουτγάρδης;

Οι εισαγγελικές αρχές της Στουτγάρδης ανακοίνωσαν την έναρξη μεγάλης έρευνας, η οποία εστιάζεται στον Ματίας Μιούλερ, μέλος του Δ.Σ. της Porsche και εκτελεστικού διευθυντή της Volkswagen και στον Χανς Ντιέτερ Πετς, διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche.

Αμφότεροι θα κληθούν να εξηγήσουν τους λόγους για την καθυστερημένη ενημέρωση των επενδυτών σχετικά με τους οικονομικούς κινδύνους της Porsche, ως απόρροια του σκανδάλου της μητρικής εταιρείας.

‘Όπως έγραψε και το πρακτορείο Reuters η έρευνα στρέφεται γύρω  από την Porsche και αφορά το ενδεχόμενο χειραγώγησης των αγορών, στο πλαίσιο του σκανδάλου εκπομπής ρύπων της Volkswagen.

Η Volkswagen το φθινόπωρο του 2015, παραδέχθηκε την εγκατάσταση ενός ειδικού λογισμικού σε 11 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στην αγορά των ΗΠΑ κυρίως, το οποίο παραποιούσε τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων.

Τον Δεκέμβριο του 2016, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ένοχη και αποδέχθηκε τις κατηγορίες που της απαγγέλθηκαν, με το συνολικό κόστος για την ίδια να ανέρχεται στα 17,5 δισ. δολάρια.

Tags
Back to top button