Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Τι ισχύει για τα παλιά αυτοκίνητα - Τι ξεκαθαρίζει το υπ. Μεταφορών για την κυκλοφορία τους

Μετά το χάος που προκάλεσε η προηγούμενη κυβέρνηση στα αυτοκίνητα με Ιστορικές Πινακίδες Κυκλοφορίας, το υπουργείο Μεταφορών ξεκαθαρίζει εντελώς το τοπίο σχετικά με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και βέβαια ορίζει τι επιτρέπεται και τι όχι.

Ειδικότερα το υπουργείο Μεταφορών μετά από ερωτήματα που έχουν κατατεθεί σχετικά με την κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων ξεκαθαρίζει ότι:

«Η αναστολή που επήλθε δυνάµει της υπ. αριθ. Α οικ. 59756/2611/26-07-2019 εγκυκλίου του Υπουργού Υποδοµών και Μεταφορών αφορά µόνο στην παρ. 2 του άρθρου 4 και στην περ. β (προϋπόθεση γ ) της παρ. 2 του άρθρου 3 της υπ. αριθ. Α οικ. 94748-4130/25-02-2019 (Β’ 570) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονοµικών και Υποδοµών και Μεταφορών, και συνακόλουθα, όλοι οι υπόλοιποι περιορισµοί, όροι και προϋποθέσεις που τίθενται διά αυτής, εξακολουθούν να τυγχάνουν εφαρµογής.

Ειδικότερα, για την κυκλοφορία όλων των οχηµάτων για τους σκοπούς της ΚΥΑ, αυτά πρέπει να φέρουν Πιστοποιητικό Καταχώρησης Ιστορικού Οχήµατος που εκδίδεται από τον φορέα της επιλογής του κυρίου του εκάστοτε οχήµατος, και το ενάριθµο διακριτικό γνώρισµα της παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ.

Αναφορικά µε τη Βεβαίωση Χαρακτηρισµού Ιστορικού Ενδιαφέροντος, επισηµαίνονται τα εξής:

α) Τα οχήµατα µε έτος πρώτης ταξινόµησης (κυκλοφορίας διεθνώς) έως και το 1969, που έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος βάσει πρότερων διατάξεων, και ως εκ τούτου διατηρούν το σχετικό χαρακτηρισµό, πρέπει να φέρουν βεβαίωση χαρακτηρισµού ιστορικού ενδιαφέροντος σύµφωνα µε το πρότυπο της υπ. αριθ. Α οικ. 94748-4130/25-02-2019 (Β’ 570) ΚΥΑ, την οποία θα επανεκδώσει ο φορέας που τα είχε χαρακτηρίσει στο παρελθόν ως ιστορικού ενδιαφέροντος.

β) Τα οχήµατα που θα χαρακτηριστούν για πρώτη φορά ως ιστορικού ενδιαφέροντος, σε χρονικό σηµείο µεταγενέστερο της θέσης σε ισχύ της υπ. αριθ. Α οικ. 94748-4130/25-02-2019 (Β’ 570) ΚΥΑ, ήτοι µετά την 25η Φεβρουαρίου 2019, εφαρµογής τυγχάνουν τα οριζόµενα στην παρ. 1 του άρθρου 2 της ως άνω ΚΥΑ, σύµφωνα µε την οποία, η βεβαίωση χαρακτηρισµού ιστορικού ενδιαφέροντος θα εκδοθεί από τους εκάστοτε φορείς που εκπροσωπούν νοµίµως στην ελληνική επικράτεια την ∆.Ο.Π.Α. (FIVA), την ∆.Ο.Α. (FIA) και τη ∆.Ο.Μ (FIM).

γ) Όσον αφορά στα οχήµατα µε έτος πρώτης ταξινόµησης (κυκλοφορίας διεθνώς) από το 1970 και µετέπειτα, που έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος µε βάση το προϊσχύον θεσµικό πλαίσιο έως και την 25η Φεβρουαρίου 2019, ήτοι τη θέση σε ισχύ της υπ. αριθ. Α οικ. 94748-4130/25-02-2019 (Β’ 570) ΚΥΑ, και για όσο ισχύει η αναστολή του άρθρου 4 παρ. 2, αυτά φέρουν την ήδη εκδοθείσα –από τον εκάστοτε φορέα – βεβαίωση χαρακτηρισµού ιστορικού ενδιαφέροντος».
 

Tags
Back to top button