Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Tέρμα γκάζι με την Bugatti Chiron των 1.500 PS από τον θρυλικό Loris Bicocchi (βίντεο)

Υπνοπαράλυση. Αυτό ένιωσε ο Jethro Bovingdon του DriveTribe, στη θέση του συνοδηγού της Bugatti Chiron: Ήθελε να κινηθεί και δεν μπορούσε.

Καθώς η αεροδυναμική αντίσταση είναι ανάλογη με το τετράγωνο της ταχύτητας, η επιτάχυνση όλων των αυτοκινήτων πέφτει αισθητά όταν το ταχύμετρο περάσει τα 200. Όμως το πετράδι στο στέμμα του VW Group μοιάζει να αψηφά τους νόμους της Φυσικής καθώς συνεχίζει να κρατά τον συνοδηγό του κολλημένο στο κάθισμα.

Το hypercar στην περίπτωσή μας δαμάζει ο ίδιος ο δοκιμαστής της Bugatti, Loris Bicocchi. Και το χαμόγελο στα χείλη του 59χρονου θρύλου είναι πλατύ σαν τους αεραγωγούς της Chiron καθώς κρατάει το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα.

Βέβαια, αν στο βιογραφικό σου έχεις ανάλογες θέσεις στη Lamborghini, την Pagani, την Koenigsegg και την KTM (για το X-Bow), είναι φυσικό να είσαι χαλαρός όταν πηγαίνεις βόλτα ένα δημοσιογράφο.

Πριν τη βόλτα με τον Bicocchi, o Bovingdon είχε οδηγήσει στον ίδιο δρόμο μια Veyron Super Sport των 1.200 PS, οπότε σίγουρα θα ήθελε να πάρει και το τιμόνι της Chiron για να συγκρίνει τις δυο γενιές Bugatti. Όμως κανείς δημοσιογράφος δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα. Γι’ αυτό οι κακές γλώσσες λένε πως ο Bicocchi του έδωσε πριν τη Veyron για να… σκουπίσει τα πεσμένα φύλλα από το δρόμο!

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button