Η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα στο να πιάσει τους παραβάτες, διατηρώντας, τουλάχιστον για φέτος, τα ποσά και τον τρόπο πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Πολύμηνη ήταν η συζήτηση για το αν θα αλλάξουν τα τέλη κυκλοφορίας σε ό,τι αφορά το ποσό χρέωσης, αλλά και τον τρόπο πληρωμής τους.Τελικά όμως μέχρι το τέλος του χρόνου δεν προβλέπεται να υπάρξουν αλλαγές.
Μαθητής κατέληξε στο νοσοκομείο έπειτα από χρήση στικ νικοτίνης
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το moneyreview.gr, η προτεραιότητα της κυβέρνησης δεν είναι να αλλάξει τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά να πιάσει τους παραβάτες. Τα επιτελεία θέλουν «τρέξουν» την ηλεκτρονική διασταύρωση για τον εντοπισμό όσων δεν έχουν πληρώσει ή δεν έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους, να «τρέξουν» τη διαδικασία αλλαγής των ασφαλιστήριων συμβολαίων ώστε να καλύπτονται και οι κίνδυνοι από φυσικές καταστροφές και –τέλος- να πληρωθούν τα τέλη κυκλοφορίας χωρίς να δοθεί καμία απολύτως παράταση!
Για το τελευταίο, βέβαια, το παρελθόν μας έχει δείξει ότι πάντα η κυβέρνηση την τελευταία στιγμή ανακοινώνει παράταση πέραν της 31ης Δεκεμβρίου που είθισται να είναι η τελευταία μέρα της προθεσμίας.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως στο «πακέτο» των αλλαγών για το επόμενο έτος εξετάζεται οι νέοι συντελεστές για τον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης των επιβατικών αυτοκινήτων κυμαίνονται από 4% ως 32%, ανάλογα με την φορολογητέα αξία τους και καταργείται το κριτήριο του κυλινδρισμού του κινητήρα. Οι συντελεστές διαφοροποιούνται περαιτέρω ανάλογα με την εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων περιλαμβάνεται, μέχρι στιγμής, και η κατάργηση του φόρου πολυτελείας κατά την αγορά αυτοκινήτων εργοστασιακής αξίας άνω των 20.000 ευρώ, αλλά παράλληλα αναμένεται να καταργηθεί και η ολική απαλλαγή από τα τέλη ταξινόμησης για τα υβριδικά η οποία περιορίζεται στο 50%, καθώς και η απαλλαγή από τα μισά τέλη ταξινόμησης για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.