Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ταχύτερος ο Nordgren στην κατατακτήρια δοκιμή- Αποσύρθηκε ο Φιλιππίδης

Στις 11 το πρωί –σήμερα 1 Ιουνίου 2018- το πρώτο αυτοκίνητο του Ράλι Ακρόπολις ξεκινάει από την Ακρόπολη. Αμέσως μετά την πανηγυρική εκκίνηση των αυτοκινήτων υπό τη σκιά του Παρθενώνα, οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν στο Μαρκόπουλο, όπου εκεί μετά από 11 χρόνια  θα γίνει στην ουσία η πρώτη ειδική του αγώνα.

Το πρώτο αυτοκίνητο θα πάρει εκκίνηση στις 15:26 το απόγευμα. Και με την Υπερειδική Διαδρομή  θα ανοίξει η αυλαία του 3ου φετινού αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι.

Στην Υπερειδική Διαδρομή τα πληρώματα θα αγωνίζονται κατά μέτωπο ανά ζεύγη, με παράλληλη αφετηρία, και θα τερματίζουν στο σημείο εκκίνησής τους έχοντας καλύψει το πλήρες μήκος των 2,6 χιλιομέτρων της διαδρομής. Ο Ιππόδρομος Μαρκόπουλου διαθέτει 4.000 δωρεάν θέσεις παρκινγκ για το κοινό. Ο κάθε θεατής θα πρέπει να πληρώσει εισιτήριο 10 ευρώ (τιμλη διαδικτυακή)  μέσω του ticketmaster.gr. Η είσοδος είναι δωρεάν για παιδιά 12 ετών και ΑΜΕΑ. Εισιτήρια θα διατίθενται και στα εκδοτήρια του Ιπποδρόμου, στην τιμή των 14 Ευρώ, από τις 13:30 το μεσημέρι (1 Ιουνίου).

*** Στον Ιππόδρομο πριν την υπερειδική έχει προγραμματισθεί μια σειρά ψυχαγωγικών εκδηλώσεων για μικρούς και μεγάλους. Για τα παιδιά υπάρχουν παράλληλες δραστηριότητες όπως παιχνίδια με τηλεκατευθυνόμενα αυτοκίνητα κλίμακας 1:10 σε μικρογραφία της πραγματικής πίστας. Ακόμη θα υπάρχουν διάφορες εκπλήξεις, ενώ για όλη την οικογένεια σε όλη τη διάρκεια της ημέρας θα λειτουργεί έκθεση αγωνιστικών και Ιστορικών αυτοκινήτων.

Κατατακτήριες δοκιμές

Σε μαλακό χώμα και σε μήκος  3,70 χλμ (θερμοκρασία 28 βαθμούς) έγιναν  χθες οι κατατακτήριες δοκιμές. Η Κατατακτήρια Ειδική, επτά χιλιόμετρα ανατολικά της Λαμίας, κύλησε χωρίς απρόοπτα, με εξαίρεση την ανατροπή του Peugeot 208 R2 του Ρώσου Artur Muradian, o οποίος επέστρεψε στο Service Park μόνο με μικρές υλικές ζημιές.

Ο Juuso Nordgren ήταν ταχύτερος κατά μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Alexey Lukyanuk . Ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης δεν συμμετείχε στην Κατατακτήρια Ειδική και έκανε γνωστό ότι αποσύρει τη συμμετοχή του από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, για προσωπικούς λόγους.

Στον πρώτο του αγώνα στο ERC ο 21χρονος Φινλανδός έδειξε την κλάση του. Ο κορυφαίος του χρόνος, του έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξει πρώτος τη θέση εκκίνησής του το ίδιο απόγευμα στο Σέρβις Παρκ. Ο Nordgren επέλεξε την 12η θέση, ενώ, αμέσως μετά, ο Lukyanuk διάλεξε την 15η.

Δηλώσεις οδηγών:

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey

«Σε ένα γρήγορο τμήμα άνοιξε λίγο περισσότερο η τροχιά μας. Καθόλου άσχημα σήμερα.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo

«Έχασα σε ένα σημείο τα φρένα και σε μία φουρκέτα ήμασταν εκτός γραμμής. Θέλουμε να βελτιώσουμε την οδήγησή μας και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Εκτός από το λάθος όλα πήγαν καλά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon

«Ήταν εντάξει, όλα ήταν εντάξει. Είχα καλή αίσθηση, δεν ξέρω το χρόνο ακόμα, αλλά η αίσθηση ήταν εντάξει.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub

«Έκανα πολλά λάθη, πρέπει να οδηγώ με καλύτερες γραμμές.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel

«Κάναμε ένα λάθος, χάσαμε λίγο χρόνο. Πρώτη φορά εδώ, πρέπει να μάθω αυτό το Ράλλυ. Αλλά μου άρεσε, πραγματικά ωραία Ειδική.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica

«Πολύ ωραία αλλά το αυτοκίνητο δεν πήρε την τέταρτη ταχύτητα σε ένα γρήγορο τμήμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε άλλα λάθη, αλλά ο χρόνος είναι κακός.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis

«Όλα εντάξει, ξεκινήσαμε με σκληρά ελαστικά και χάσαμε λίγο χρόνο αλλά είναι εντάξει.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank

«Έκανα μερικά μικρά λάθη. Είναι ωραίο να είμαι εδώ. Αυτό το Σαββατοκύριακο έχουμε σημειώσεις στα γερμανικά.»

Νο9: PTASZEK Hubert - SZCZEPANIAK Maciej

«Δεν πήγαμε άσχημα, αλλά θα μπορούσα να οδηγήσω καλύτερα καθώς έκανα ένα λάθος. Ακούμπησα σε ένα ανάχωμα σε μία αργή στροφή.»

Νο10: PHILIPPEDES George – HARRYMAN Allan

Δεν εκκίνησε τον αγώνα για προσωπικούς λόγους του οδηγού.

Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre

«Το απόλαυσα αν και προσπαθώ να καταλάβω το αυτοκίνητο. Αυτές οι Ειδικές είναι πολύ πιο δύσκολες από ό,τι στις Αζόρες.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin

«Υπάρχουν κάποιες στροφές που είναι δύσκολο να τις στρίψεις σωστά. Έκανα λάθη και στα τρία περάσματα, είχα τετακέ.»

Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel

«Γλιστρούσε πολύ, στο τέλος είχα σχεδόν μία έξοδο, αλλά τα καταφέραμε. Επιζήσαμε και είμαστε εδώ.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic

«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο για να πάρουμε καλή θέση εκκίνησης στο Top 15.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios

«Γλίστραγε αρκετά, αλλά λιγότερο από πριν. Είχαμε μια μικρή στιγμή καθώς πιέζαμε και σηκώσαμε το αυτοκίνητο στους δύο τροχούς.»

Νο17: REMENNIK Sergei – ROZIN Mark

«Όλα πήγαν καλά, προσπάθησα να οδηγήσω χωρίς λάθη. Θα είναι δύσκολο ράλλυ για τα αυτοκίνητα.»

Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo

«Είχαμε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, αλλά δεν πειράζει καθώς ο αγώνας ξεκινά αύριο.»

Νο19: ERDI Tibor Junior - GYORGY Papp

«Όλα εντάξει, δεν πήγαμε πολύ γρήγορα καθώς η τακτική μας είναι να μην πάμε στο Top15.»

Νο21: MELEGARI Zelindo – CECCHI Andrea-Marco

«Μια χαρά, πρέπει να μάθουμε το νέο μας αυτοκίνητο.»

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»

«Αυτή η Ειδική ήταν πολύ γρήγορη και καλή. Κανένα πρόβλημα.»

Νο23: DRYMOUSSIS Vassilios – DRYMOUSSIS Panayiotis

«Στόχος μας είναι ο τερματισμός. Θέλουμε όμως να πάμε γρήγορα.»

Νο24: FALCON Emma – GONZALEZ Eduardo

«Νομίζω ότι ήταν καλύτερα από πριν. Χρειάζομαι περισσότερα χιλιόμετρα. Όλοι λένε ότι αυτός ο αγώνας θα είναι δύσκολος.»

Νο25: MURADIAN Artur – CHELEBAEV Pavel

«Μικρό λάθος στη δεύτερη φουρκέτα, το αυτοκίνητο αναποδογύρισε. Χαζό λάθος.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias

«Πρώτη φορά στο χώμα με το νέο μας αυτοκίνητο (Citroen DS3 R3T), θέλουμε να πάμε γρήγορα και να εκπροσωπήσουμε τα ελληνικά χρώματα.»

Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin

«Όχι καλά, κάναμε λάθος. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάει ευθεία. Είχαμε πολλή υποστροφή. »

 

Tags
Back to top button