Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Τα σχέδια της Amazon για 3.000 καταστήματα χωρίς ταμείο

Η Amazon σχεδιάζει να ανοίξει μέχρι το 2021 στις ΗΠΑ έως 3.000 καταστήματα χωρίς ταμείο για να ανταγωνιστεί τα μίνι-μάρκετ και τα σαντουιτσάδικα, ανέφερε χθες Τετάρτη το βράδυ το Bloomberg News επικαλούμενo πηγή που γνωρίζει το θέμα.

Σύμφωνα με την πηγή αυτή, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amazon Τζεφ Μπέζος αναζητεί ακόμη το καλύτερο σχήμα γι’ αυτά τα νέα καταστήματα.

Ο όμιλος ενδέχεται ωστόσο να υιοθετήσει το μοντέλο του «AmazonGo» που λάνσαρε το 2016 στο Σιάτλ με ένα κατάστημα χωρίς ταμείο.

Έκτοτε έχει ανοίξει δύο καταστήματα βασισμένα στην ίδια αρχή στην πόλη αυτή και ένα άλλο στο Σικάγο.

Οι πελάτες χρησιμοποιούν μια εφαρμογή στο κινητό τους για να εισέλθουν στο κατάστημα σκανάροντας τη συσκευή τους για να ενεργοποιήσουν μια περιστρεφόμενη πόρτα.

Μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν ανάμεσα σε σάντουιτς, αναψυκτικά ή σνακ και μετά να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να περάσουν από το ταμείο. Συσκευές ανίχνευσης διακρίνουν τι επέλεξαν οι καταναλωτές και τους χρεώνουν αυτομάτως, αναφέρει το Bloomberg, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Όσον αφορά το περιεχόμενο, τα καταστήματα AmazonGo προτείνουν φρεσκομαγειρεμένα φαγητά και μερικά προϊόντα τρέχουσας κατανάλωσης όπως κάνει για παράδειγμα η ιαπωνική αλυσίδα 7-Eleven που είναι δημοφιλής στην Ασία και τις ΗΠΑ.

Όμως τα καταστήματα μπορεί να αποτελέσουν απλώς ένα σημείο όπου θα πωλούνται σάντουιτς, σαλάτες ή μαγειρεμένα φαγητά ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να τρώνε κάτι στο πόδι.

Tags
Back to top button