Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

«Τα ελληνικά ΜΜΕ "λιβανίζουν" την κυβέρνηση για να πάρουν περισσότερα χρήματα»: Άρθρο «κόλαφος» από τους Ελβετούς

Σκληρή κριτική στα ελληνικά ΜΜΕ που ανήκουν σε μεγαλοβιομηχάνους άσκησε η ελβετική Neue Zürcher Zeitung (NZZ) με αφορμή την δολοφονία της Καρολάιν. 

Τονίζοντας πως ουσιαστικά τα ελληνικά ΜΜΕ δεν ενδιαφέρονται για την ποιοτική δημοσιογραφία, αλλά η μόνη τους αγωνία είναι πως θα λιβανίσουν την κυβέρνηση, για να πάρουν περισσότερη κρατική διαφήμιση!

Γράφει χαρακτηριστικά η ελβετική εφημερίδα: «Τα ελληνικά ΜΜΕ- τηλεοπτικοί σταθμοί, εφημερίδες ή ενημερωτικές ιστοσελίδες- ανήκουν σε μεγαλοβιομήχανους, οι οποίοι ελάχιστα ενδιαφέρονται για την ποιοτική δημοσιογραφία, ενώ συχνά εξαρτώνται από το διαφημιστικό χρήμα του κράτους ή των τραπεζών, το οποίο διασφαλίζουν με τις καλές σχέσεις που διατηρούν σε πολιτικό επίπεδο. Έρευνες υποδεικνύουν ότι οι σχέσεις της πολιτικής ελίτ και των ΜΜΕ έγιναν ακόμη πιο στενές στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και των σκληρών μέτρων λιτότητας που ακολούθησαν, μάλιστα το 2013 έκλεισε για δύο χρόνια ακόμη και η κρατική ΕΡΤ. Όποιος διάκειται φιλικά προς την κυβέρνηση ή τουλάχιστον δεν την επικρίνει, μπορεί να προσδοκά περισσότερα χρήματα.

Είναι και αυτός ένας λόγος, για τον οποίο μία χαμηλού κόστους δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας γεμίζει τα δελτία ειδήσεων. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες η εμπιστοσύνη του κόσμου στα ΜΜΕ μειώνεται σταθερά εδώ και χρόνια, το 2019 μόλις το 27% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι εμπιστεύεται τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Αντ’ αυτού όλο και περισσότεροι ενημερώνονται από ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία ωστόσο διαθέτουν ακόμη λιγότερους πόρους για τη διασταύρωση ειδήσεων».

Αυτά τα σχόλια μόνο κολακευτικά δεν είναι για τον ελληνικό Τύπο, έντυπο και ηλεκτρονικό, αλλά η εικόνα που παρουσιάζεται ποσώς αφορά τους… οικονομικούς παράγοντες που έγιναν εκδότες!

Tags
Back to top button