Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Στο ναδίρ η εμπιστοσύνη των Αμερικανών για το Facebook μετά το σκάνδαλο

Μόλις το 41% των Αμερικανών εμπιστεύεται τις πρακτικές του διαδικτυακού κολοσσού σε θέματα προσωπικών δεδομένων - Πάνω από το 60% η εμπιστοσύνη στις άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες - Η Facebook απειλείται με πρόστιμο-μαμούθ ύψους 2 τρισ. δολαρίων!

Το ένα πλήγμα μετά το άλλο δέχεται το brand name της μεγαλύτερης εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Όπως καταδεικνύει σχετική έρευνα του Reuters, η εμπιστοσύνη των Αμερικανών στη Facebook έχει καταρρεύσει μετά και το τελευταίο σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η οποία χρησιμοποίησε αυθαίρετα τα προσωπικά δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου. 

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση μόνο το 41% των Αμερικανών εμπιστεύονται το Facebook ότι τηρεί τους νόμους περί απορρήτου προσωπικών δεδομένων των ΗΠΑ, πολύ λιγότερο από άλλες εταιρείες τεχνολογίας που είναι γνωστό ότι συγκεντρώνουν δεδομένα χρηστών. 

Το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι εμπιστεύονται την Amazon, το 62% την Google και το 60% τη Microsoft. Apple και Yahoo ήταν επίσης μπροστά από το Facebook στο θέμα της εμπιστοσύνης των χρηστών. 

Ο ιδρυτής της εταιρείας Μαρκ ζούκερμπεργκ ζήτησε δημόσια συγγνώμη, ωστόσο αυτό δε φαίνεται να έχει αλλάξει πολλά. Κρίνοντας από τα ευρήματα της δημοσκόπησης, το κοινωνικό δίκτυο έχει σίγουρα πολύ σοβαρή δουλειά να πραγματοποιήσει προκειμένου να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη των χρηστών του.

Ωστόσο το θέμα της εμπιστοσύνης των χρηστών δεν είναι ο μοναδικός πονοκέφαλος για το Facebook. Η αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) δήλωσε ότι διερευνά το Facebook για να διαπιστώσει εάν «απέτυχε» να προστατεύσει το απόρρητο των χρηστών του. 

Σύμφωνα με πρώην αξιωματούχους της FTC, το κοινωνικό δίκτυο θα μπορούσε να υποστεί μεγάλες ποινές, εάν διαπιστωθεί είτε ότι παραβίασε ή ότι δεν συμμορφώθηκε με το διάταγμα περί συναίνεσης που συμφώνησε το 2011. 

Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 40.000 δολάρια ανά παραβίαση και θεωρητικά το συνολικό ποσό των προστίμων θα μπορούσε να εκτιναχθεί στα 2 τρισ. δολάρια!

Tags
Back to top button