Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στις 2 Μαΐου η 8η Bodensee Klassik: Τα ιστορικά ονόματα Opel στη Γραμμή Εκκίνησης

Το πρώτο σκέλος Bregenz-Reutte-Bregenz θα γίνει την Παρασκευή, 3 Μαΐου ενώ το δεύτερο σκέλος Bregenz-Ravensburg-Bregenz θα γίνει το Σάββατο. Τα 180 κλασικά αυτοκίνητα που παίρνουν μέρος στον αγώνα και είναι σε άριστη κατάσταση θα διανύσουν συνολικά 530 χλμ. περνώντας από τις περιοχές Vorarlberg, Tirol, Allgäu και Upper Swabia.

Φέτος το «παρών» δίνουν θρυλικά ονόματα της Opel από τους αγώνες ράλι. Το Ascona B 400 – το μοντέλο που οδήγησαν οι Walter Röhrl και Christian Geistdörfer, όταν έγιναν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές το 1982 – πλαισιώνεται από κλασικά αυτοκίνητα όπως τα “Kulläng” Kadett και Irmscher Commodore.

Τα cockpit επανδρώνονται από διάσημα ονόματα: Ο πρεσβευτής μάρκας Opel και νικητής του Le Mans, Jockel Winkelhock, θα οδηγήσει ένα Kadett C GT/E, ο ηθοποιός Florian Bartholomäi αντίστοιχα ένα 1983 Corsa A Cup, και ο Αντιπρόεδρος Επικοινωνιών της Opel, Harald Hamprecht θα καθίσει στο τιμόνι ενός Commodore B GS/E 190 hp.

Τα κλασικά αυτοκίνητα Opel που παίρνουν είναι :

Opel Kadett B “Kulläng“ (106hp), model year 1971

Opel Commodore B GS/E (190hp), model year 1972

Opel Kadett C GT/E (160hp), model year 1978

Opel Ascona B 400 (240hp), model year 1981

Opel Corsa A Cup (83hp), model year 1983

Opel Kadett E GSi (115hp), model year 1985

Επιπλέον, ένα αγωνιστικό Opel του 1903, μία έκδοση αυτοκινήτου τουρισμού μεγάλων αποστάσεων του Manta A και ένα 210hp Opel Insignia Grand Sport 4x4 θα εκτίθενται μπροστά από το συνεδριακό κέντρο Bregenz Festspielhaus. Το αποκλειστικό μοντέλο της τρέχουσας ναυαρχίδας της Opel είναι βαμμένο στο κίτρινο αγωνιστικό χρώμα των θρυλικών μοντέλων από το Rüsselsheim.

120 χρόνια στην παραγωγή και στους αγώνες αυτοκινήτων, 50 χρόνια με Opel Motorsport

Το 1966, η Opel παρουσίασε την έκδοση ράλι του Kadett. Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές τις δεκαετίας του 1970, το Kadett B ήταν το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο των αγώνων ράλι. Η Opel Motorsport έκανε ντεμπούτο ως εργοστασιακή ομάδα στο “Monte” το 1969 – πριν από 50 χρόνια. Ένα Kadett B 1900 κέρδισε στο Group 1.

Το 1973, το νεαρό ταλέντο της εποχής, Walter Röhrl, έλαβε μέρος στο Monte Carlo Rally για πρώτη φορά με ένα Irmscher Commodore B GS/E. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, με συνοδηγό τον Jochen Berger, ο Röhrl κατέκτησε τον τίτλου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Rally με ένα Ascona A. Το 1975 κέρδισαν τον πρώτο τους αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Ράλι Ακρόπολις με το ίδιο αυτοκίνητο. Το 1979, οι Jochi Kleint και Gunter Wanger έγιναν Ευρωπαίοι Πρωταθλητές Ράλι.

Το αυτοκίνητό τους ήταν ένα Ascona B με 186 ίππους, πάνω στο οποίο εξελίχθηκε το Ascona 400. Το 1982, ο Walter Röhrl κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με συνοδηγό τον Christian Geistdörfer στο cockpit ενός Opel Ascona B 400. Από το 2015, η Opel Motorsport έχει  κερδίσει στο Junior European Rally Championship τέσσερις φορές με το ADAM R2 190hp. Φέτος, η ADAC Opel Rallye Junior Team θα επιδιώξει να κατακτήσει τον πέμπτο συνεχόμενο τίτλο στο FIA ERC3 Junior Championship.

Τα μεγάλα  ονόματα που άφησαν εποχή στους αγώνες

Το πιο παλιό Opel που συμμετέχει στο Bodensee Klassik είναι το Kadett B 1900 Rallye του 1971, πρώην εταιρικό αυτοκίνητο του Σουηδού, εργοστασιακού οδηγού της Opel, Anders Kulläng. Στην έκδοση  "Sprint" 106hp, το Kadett ήταν ιδανικό για ερασιτεχνικούς αγώνες.  Το Commodore B GS/E του 1972 ήταν τελείως διαφορετικό: επειδή το top model της σειράς Commodore δεν είχε πάρει ακόμα έγκριση τύπου την εποχή του Monte Carlo Rally, οι Walter Röhrl και Jochen Berger αγωνίστηκαν σε ειδικό group αυτοκινήτων τουρισμού.

Το Kadett C GT/E (160hp) του 1978, το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο ράλι του Group 1 της εποχής του, οδηγείται από έναν πραγματικό επαγγελματία, αστέρι των αυτοκινήτων τουρισμού και πρεσβευτή της Opel, Jockel Winkelhock. Όμως πέρα από τη συμμετοχή επαγγελματιών οδηγών, πρέπει να προωθούνται και τα νεαρά ταλέντα. Ήδη πριν από 40 χρόνια, η Opel δημιούργησε το Kadett Cup για ερασιτέχνες οδηγούς. Μετά τα Kadett C και D, το 1983 ήρθε το Corsa A 83hp στα πλαίσια  του προγράμματος ONS Opel Junior Cup για ράλι και πίστες. Μεγαλύτερο και ισχυρότερο: το Opel Kadett E GSi. Ο Sepp Haider και ο συνοδηγός του Ferdi Hinterleitner κέρδισαν το Γερμανικό Πρωτάθλημα Ράλι το 1989 με το Group A Kadett.

Η Opel προωθεί αυτή τη στιγμή νεαρούς οδηγούς στο ADAC Rallye Cup, το οποίο διοργανώνεται με την έκδοση 140hp Cup του ADAM. Εκτός από το ελκυστικό χρηματικό έπαθλο, ο νικητής έχει τη δελεαστική προοπτική να εξασφαλίσει ένα ADAM R2 με πακέτο ανταλλακτικών για την επόμενη σεζόν. Η Opel προσφέρει επίσης στους συμμετέχοντες στο Cup επιτόπου τεχνική και διαχειριστική υποστήριξη, καθώς και ένα πακέτο εκκίνησης για τους νεοεισαχθέντες στο θεσμό.

Εν όψει της σεζόν του 2021, η Opel θα εξελίξει ένα νέο R2 μοντέλο βασισμένο στο προσεχές Corsa, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα όσο και σε διεθνείς  αγώνες ιδιωτών. Ο κατασκευαστής έχει μακρά παράδοση και παραμένει πλήρως προσηλωμένος στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για το μέλλον.

Tags
Back to top button