Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Στην κυκλοφορία το τμήμα Κορομηλιά Καστοριάς-Ελληνοαλβανικά σύνορα

Το τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατία οδού, Κορομηλιά Καστοριάς-Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας, θα αποδοθεί αύριο το μεσημέρι σε κυκλοφορίας από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, γεγονός που θα συντομεύσει σημαντικά τη διαδρομή από τη δυτική Μακεδονία προς και από τα ελληνοαλβανικά σύνορα. 

Το κομμάτι Κορομηλιά Καστοριάς-Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας, μήκους 20,32 χιλιομέτρων είναι το τελευταίο κομμάτι του κάθετου άξονα που αποδίδεται στην κυκλοφορία. Ο κάθετος άξονας Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή (αυτοκινητόδρομος 29 της Εγνατία οδού) έχει συνολικό μήκος 72 χιλιόμετρα και αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Άξονα VIII.

Η διατομή του είναι τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου, αποτελούμενη από δύο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση, ενώ ο κάθετος άξονας κατασκευάσθηκε και αποδόθηκε στην κυκλοφορία τμηματικά, από το 2002 έως και σήμερα στο πλαίσιο 13 εργολαβιών, συνολικού προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ, με ΦΠΑ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της «Εγνατίας Οδού» το τεχνικό αντικείμενο του προς απόδοση τμήματος έχει κατασκευαστεί στο πλαίσιο της εργολαβίας: «κάθετος άξονας Σιάτιστα ? Κρυσταλλοπηγή: (τμήμα Κορομηλιά ? Κρυσταλλοπηγή από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 16+200 (45.4/5», από την ανάδοχο κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. - J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.».

Περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με τυπική διατομή τετράιχνου αυτοκινητόδρομου, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, καθώς και στηθαίο ασφαλείας, τύπου New Jersey, για το διαχωρισμό των δύο κατευθύνσεων κυκλοφορίας και τυπική διατομή οδοστρώματος 22,25μ. Ακόμα, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή του ισόπεδου κυκλικού κόμβου Κρυσταλλοπηγής και την κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Κρυσταλλοπηγής, μήκους 560 μέτρων.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button