Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στη Σιγκαπούρη ο 14ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1

Στην όμορφη Σιγκαπούρη βρίσκονται ήδη οι αγωνιστικές ομάδες της Formula 1 και δοκιμάζουν ελαστικά, αναρτήσεις και αεροτομές. Στη Σιγκαπούρη όπως ξέρετε ο αγώνας γίνεται νύκτα στους φωτισμένους δρόμους της πόλης.

Ο αγώνας δεν θα είναι εύκολος. Δεν θα έχει τις γρήγορες  ευθείες της Μόντσα όπου εκεί επικρατεί  η  στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Οι ομάδες επέλεξαν κατά κύριο λόγο την πάρα πολύ μαλακή γόμα για τη Σιγκαπούρη. Η μαλακή και η πολύ μαλακή επελέγησαν σε μικρές ποσότητες. Θα  έχουν στη διάθεσή τους, τις τρεις πιο μαλακές γόμες στην γκάμα των  P Zero: Soft, Supersof και Ultrasoft .

Στη Σιγκαπούρη καταπονούνται ιδιαίτερα τα πίσω αριστερά ελαστικά.

Ο αγώνας των 61 γύρων διαρκεί σχεδόν δύο  ώρες και απαιτείται πάνω από μια αλλαγή ελαστικών. Εδώ θα πρέπει να υπολογίσουν και τις διάφορες εκπλήξεις στο δρόμο. Γιατί υπάρχουν διαγραμμίσεις, ανομοιομορφίες και  καπάκια υπονόμων. Ας μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία 9 χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση να τελειώσει ο αγώνας χωρίς να δούμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό αλλάζει τη θερμοκρασία των ελαστικών και υπάρχουν έντονες  διακυμάνσεις και μειωμένη πρόσφυση.

Το καλό είναι ότι ο αγώνας γίνεται βράδυ και οι θερμοκρασίες εδάφους είναι ανεκτές. Γιατί την ημέρα η άσφαλτος «βράζει». Η πίστα είναι γεμάτη στροφές. Είπαμε ότι ο αγώνας γίνεται στους δρόμους της πόλης. Θεωρείται ότι είναι η δεύτερη πιο αργή πίστα στη F1 μετά το Μονακό.

Tags
Back to top button