Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Στη 2η θέση του  WRC Trophy ο Ιορδάνης Σερδερίδης!

Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Γερμανίας –10ος  γύρος  του Παγκοσμίου πρωταθλήματος- που ξεκινάει σήμερα , περιλαμβάνει  τέσσερις  ειδικές διαδρομές. Στον πθ στο σύνολο του είχε 20 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 309 αγωνιστικών χιλιομέτρων, ο Έλληνας οδηγός Ιορδάνης Σερδερίδης με Citroen DS3 WRC βρίσκεται στη 2η θέση του WRC Trophy. Το βράδυ της Παρασκευής ήταν πρώτος, αλλά στον αγώνα του Σαββάτου ( χθές) είχε κάποια προβλήματα και έπεσε στη 2η θέση.

Έχοντας χτίσει μικρή διαφορά από τον αντίπαλό του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης στόχευε να παραμείνει στην πρώτη θέση, ωστόσο η Citroen DS3 WRC είχε διαφορετική άποψη: «Σήμερα το οδόστρωμα ήταν στεγνό, οπότε γνωρίζαμε ότι ο αντίπαλός μας θα έκανε αντεπίθεση. Μπήκαμε με σκοπό να υπερασπιστούμε τη θέση μας. Ο ρυθμός μας ήταν πολύ καλός μέχρι να εμφανιστούν και πάλι τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στην Πολωνία.

Είχαμε θέματα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου, με τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ και ο κινητήρας έκανε διακοπές στις αλλαγές ταχυτήτων. Δυστυχώς, παρ’ ότι είχαμε καλό ρυθμό, δεν μπορέσαμε να παλέψουμε όσο θα θέλαμε το Σάββατο.», δήλωσε ο εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Ο Σερδερίδης θέλει να κάνει επίθεση σήμερα αν και τα 52 χιλιόμετρα ειδικών είναι λίγα για να καλύψει τη διαφορά και να ανέβει στο πρώτο σκαλί. Ο αγώνας τελειώνει το απόγευμα.

Tags
Back to top button