Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Search On: Η Google πάει την τεχνητή νοημοσύνη στην αναζήτηση σε νέα επίπεδα

Η Google πραγματοποίησε το Search On event της και αποκάλυψε όλες τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα που την ανέδειξε, την αναζήτηση.

Αρχικά θα υπάρξουν βελτιώσεις στην αναζήτηση με τη συνδρομή της AI της Google, η οποία θα μπορεί πλέον να καταλαβαίνει πολύ καλύτερα την καθομιλουμένη με 175 δισεκατομμύρια παραμέτρους. Έχει εκπαιδευτεί σε 75 γλώσσες και το σύστημα θα μπορεί να προσφέρει τα πιο σχετικά αποτελέσματα βασισμένο σε προηγούμενες αναζητήσεις σας, περνώντας σε ολοένα και πιο εξειδικευμένα αποτελέσματα όσο επιμένετε στην αναζήτηση ενός θέματος.

Το Google Lens θα ψάχνει πλέον λέξεις και εικόνες σε συνδυασμό. Για παράδειγμα όταν ψάχνετε μία εικόνα με την αλυσίδα ενός ποδηλάτου, μπορείτε να περιορίσετε τα αποτελέσματα προσθέτοντας τον όρο “πώς να τη φτιάξω” και θα εμφανιστούν tutorials και οδηγίες επισκευής του ποδηλάτου.

Αναβαθμίσεις θα δει και ο τομέας των αγορών, με το Google Lens να βρίσκει προϊόντα από online εικόνες και τη δυνατότητα ελέγχου διαθεσιμότητας. Μία γενική αναζήτηση στο Google, όπως "κοντά μπουφάν", θα φέρει μία λίστα φωτογραφιών μοντέλων που ποζάρουν με το συγκεκριμένο είδος ρούχων, για να κάνει η Google την εμπειρία των online αγορών παραπλήσια στο κοίταγμα μιας βιτρίνας.

Μία σημαντική ανακοίνωση ήταν πως ο εντοπισμός πυρκαγιών στο Maps θα διατεθεί σε παγκόσμιο επίπεδο και οι χάρτες θα αναβαθμίζονται κάθε ώρα, ενώ τα δεδομένα θα αντλούνται από τους δορυφόρους που ανήκουν στην πλατφόρμα Earth Engine. Θα υπάρξει επίσης layer δασών, καθώς και ένα εργαλείο ονόματι Address Maker το οποίο είναι πρακτικά μία επέκταση του Plus Codes για να μπορούν κυβερνήσεις και μη κυβερνητικές υπηρεσίες να ορίζουν  διευθύνσεις σε επαρχιακές τοποθεσίες που δε διαθέτουν κάποια διεύθυνση.

Οι νέοι τρόποι κατανόησης της πληροφορίας είναι εντυπωσιακοί, αλλά η πρόκληση είναι το τι θα κάνει με όλη αυτήν την πληροφορία και πώς θα την παρουσιάσει.

Αν μου έδινες όλα τα μηχανήματα του κόσμου, θα μπορούσα να λύσω πολλά προβλήματα. Αλλά η αναζήτηση είναι άλυτη, καθώς δεσμεύομαι πάλι από την ανθρώπινη περιέργεια και κατανόηση. – Prabhakar Raghavan, Αντιπρόεδρος Google

Tags
Back to top button